Bu
il sertifikatlaşdırma prosesinə cəlb olunacaq fənn müəllimlərə test mərhələsində
Metodika və Pedaqogika üzrə 10 sual təqdim olunacaq. Onlardan 1-i “Hüquqi savadlılıq”, 5-i “Metodiki səriştəlilik”, 4-ü isə “Pedaqoji və psixoloji yanaşmalar” mövzuları üzrə olacaq.
Sinxron Fənlər “Azərbaycan müəllimi”nə istinadən məlumat verir
ki, məzmun sahələri üzrə mövzular aşağıdakılardır:
1.
Hüquqi savadlılıq
➢ Təhsil qanunu, 12,13,
17-ci maddələr
➢ Ümumi təhsil haqqında Azərbaycan
Respublikasının qanunu, 9, 11, 13, 21, 22, 23, 24, 27, 28-ci maddələr
➢ Fənn kurikulumlarına aid
əsas terminlərin təsviri (məzmun xətləri, məzmun standartları, inteqrasiya və
s.)
➢ Azərbaycan
Respublikasında ümumi təhsilin dövlət standartları (ümumi təhsilin təşkilinə
dair ümumi pedaqoji tələblər, şəxsiyyətyönümlü təhsil, inklüziv təhsil və s.)
➢ “Müəllimlərin etik
davranış Qaydaları”
2.
Metodiki səriştəlilik
2.1.
Təlimdə öyrətmə və öyrənmə prosesinin təşkili
➢ XXI əsr bacarıqları və
kompetensiyaları (problem həlletmə, qərarvermə və s.)
➢ Təfəkkürün növləri (məntiqi,
tənqidi, yaradıcı, abstrakt, analitik və s. )
➢ Metakoqnitiv
bacarıqların formalaşdırılması
➢ Bilik, fəaliyyət və
onların növləri haqqında ümumi məlumat. Tapşırıqların hazırlanmasında bilik və
fəaliyyət növlərinin tətbiqi
➢ B. Blumun “İdrak
taksonomiyası” və təlimdə tətbiqi
➢ Psixomotor və emosional-affektiv taksonomiyalar və təlimdə
tətbiqi
➢ İllik və gündəlik planlaşdırma (təlim nəticələri,
qiymətləndirmə meyarlarının müəyyənləşdirilməsi və s.)
➢ Şagirdyönümlü (interaktiv) təlimin təşkili: dərsə cəlbolunma
(motivasiya), sual-cavab və müzakirələrin təşkili, əməkdaşlıq, refleksiya və
s.)
➢ Müəllimin fasilitasiya bacarığı
➢ Təlimin forma və modelləri (birbaşa, layihə əsaslı
(PBL), oyunəsaslı, problem əsaslı, araşdırma, sorğu əsaslı, sinxron və asinxron
və s.)
➢ Təlim strategiyaları. Texnika və üsullar. (BİBÖ,
Klaster, Anlayışın çıxarılması, Beyin həmləsi, Ziqzaq, 3-2-1, Karusel,
Sinektika, Debat, İnsert, Simulyasiya və rollu oyunlar, Frayer modeli, Venn
diaqramı, Auksion, Qərarlar ağacı, Qar topası, Sinkveyn, Proqnozlaşdırma,
Müzakirə üsulları (Müzakirə xəritəsi, Akvarium, Sokrat dialoqu), Əşyaların
qeyri-adi istifadəsi, Cisim və hadisələrə müxtəlif nöqteyinəzərdən baxılması,
İnsident üzərində iş, Nə olardı əgər? Mən kiməm?, 4N1KH, Qızıl dairə, Blum
kubu, Debat, Sinif küncləri, Düşün-çütləş-bölüş)
➢ Şagirdyönümlü (interaktiv) təlimdə iş formaları
➢ İnklüziv təhsil
➢ Təlimdə diferensial yanaşma
➢ Öyrənmə tərzləri
2.2. Qiymətləndirmə (ölçmə və dəyərləndirmə)
➢ Qiymətləndirmənin növləri (məktəbdaxili, milli, beynəlxalq)
➢ Məktəbdaxili qiymətləndirmənin növləri (diaqnostik,
formativ, summativ (kiçik, böyük)
➢ Qiymətləndirmə meyarları
➢ Formativ qiymətləndirmənin təşkili. Rubriklərin növləri.
Effektiv əks-əlaqə (konstruktiv, yekunlaşdırıcı və s.)
➢ Beynəlxalq qiymətləndirmə (TİMS, PİRSL, PİSA və s.)
3. Pedaqoji və psixoloji yanaşmalar
3.1. Pedaqoji və psixoloji nəzəriyyələr
➢ H. Qardner “Çoxnövlü zəka” nəzəriyyəsi
➢ J. Piaje “Zehni inkişafın mərhələləri” nəzəriyyəsi
➢ L.Vıqotski “Sosial inkişaf ” nəzəriyyəsi. “Yaxın
inkişaf zonası” anlayışı
➢ K. Dvek “Düşüncə tərzi” nəzəriyyəsi
➢ L. Kolberq “Mənəvi inkişaf” nəzəriyyəsi
➢ R. Qanye “Öyrənmənin şərtləri” nəzəriyyəsi
➢ D. Qoulman “Emosional zəka” nəzəriyyəsi
➢ K.Yunq “İntrovert və ekstravert şəxsiyyət”
➢ Şəxsiyyətin formalaşdırılması və inkişafı. Şəxsiyyətin
formalaşdırılması və inkişafında məktəbin və müəllimlərin rolu
3.2. Sinifdə sağlam psixo-sosial mühitin yaradılması
➢ Sosial-emosional öyrənmə
➢ Təlim prosesində səmərəli öyrənmə mühitinin
qurulmasının tələbləri və üstünlükləri. Təhlükəsiz öyrənmə mühiti
➢ Sinfin idarəedilməsi mexanizmləri və strategiyalar
(buzqıranlar)
➢ Sinif otağının öyrətmə və öyrənmə mühitində
funksiyası
➢ Effektiv müəllim-şagird, müəllim-valideyn münasibətləri
➢ Şagird davranışının idarəolunması
➢ Qısnama (bullinq)
Mənbə: https://bit.ly/3GK40mt


UNESCO Beynəlxalq Mərkəzinin nəzdində fəaliyyət göstərən Beynəlxalq Ədəbiyyat və Jurnalistika Akademiyası (МАЛiЖ)