Prof.
Qüdrət İsmayılzadə haqqında bir neçə söz
1973-cü ildə Azərbaycan Dövlət
Universitetinin tarix fakültəsinin birinci kursunun tələbəsi olduq. Sentyabrın
birinci həftəsinin dərslərini -Azərbaycan tarixindən dos. Şamil Məmmədbəyli,
Arxeologiyadan prof. Məmmədəli Hüseynov, Etnoqrafiyadan prof. Həvil Həvilov, Qədim
dünya tarixindən prof. Qüdrət İsmayılzadə keçdilər. (Allah onların hamısını rəhmət
eləsin). Şamil müəllim nisbətən yaşlı, eyni zamanda təcrübəli və qayğıkeş bir
müəllim idi. Məmmədəli müəllim ilk nəzərdən sərt görünürdü, amma bu sərtlik aldadıcı
idi, səmimiyyəti daha çox idi. Həvil müəllim imtahanda çox ədalətli idi.
Qüdrət
müəllim tarix fakültəsinə yenicə gəlmişdi. Qədim dünyadan dərsliklər rus dilində
idi. Qüdrət müəllim mühazirələrini kənddən gələn uşaqların arzu və istəklərinə
uyğun qururdu. Yəni mühazirəni aramla deyirdi ki, hamı yaza bilsin. Dilində
kobud ifadə yox idi, səbrli idi, özündən çıxan deyildi, geyiminə fikir verən
idi, tələbələrlə səmimi münasibət qurmağı sevərdi, tapılmayan kitabları evindən
gətirirdi. Bir sözlə, Qüdrət müəllim haqqında ancaq xoş sözlər demək olar. Tələbə
ilə prinsipi olmazdı, çətinliyə düşən tələbə
Qüdrət müəllimə yaxınlaşıb ondan kömək istəyə bilərdi. İmtahanda demək olar ki, heç kimə qeyri-kafi
yazmırdı, doğru olar. Ümumiyyətlə ürəyi təmiz, xətrə dəyməyən, tələbə dostları
olan nadir müəllimlərdən idi.
…Qədim dünyadan götürdüyüm kurs işi
Spartakın başçılığı altında qullar üsyanına həsr olunmuşdu. Tanımaza-bilməzə
kurs işi ilə bağlı bütün kitabları mənə verdi. İllər keçəndən sonra başa düşdüm
ki, belə xeyirxahlığı hamı etmir, çünki müəllimin borcu tələbəyə kitab daşımaq
deyil. Sonralar uzun illər Qüdrət müəllimlə Universitetdə həmkar olduq,
çiyin-çiyinə çalışdıq, onun böyüklüyünə qibtə etdim.
Qüdrət müəllim kafedra müdirliyindən
könüllü istefa verdi. Bu hadisə bu günə kimi rast gəldiyim nadir hallardan
biridir.
Prof. Qüdrət İsmayılov bütün qanı və canı ilə
azərbaycanlı idi, əsl müəllim və böyük ziyalı idi.
Qüdrət müəllim 1934-cü ildə Bakıda
doğulmuşdu, ancaq bütün arxeoloji tədqiqatları Qarabağla bağlı idi. Ən sevdiyi
rayon Füzuli idi, çünki arxeoloq kimi bu rayondakı tapıntılar ona şöhrət gətirmişdi.
İnsafən Füzuli camaatı da Qüdrət müəllimi çox istəyirdi, onu Füzulidən olan
ziyalı kimi qəbul edirdilər. Qarabağ, o cümlədən Füzuli işğaldan azad ediləndə ən
çox sevinənlərdən biri Qüdrət müəllim oldu.
Qüdrət müəllimin gözəl qələmi var idi.
Yazdıqları ona böyük alim şöhrəti gətirdi.
Bu gün Qüdrət müəllim haqq dünyasına qovuşdu, aramızdan
ayrıldı, amma onu tanıyanların xatirəsində unudulmaz bir iz qoydu. Müəllimə
böyük nüfuz qazandıran ƏDALƏT, ƏXLAQ və NƏFSİN toxluğudur. Qüdrət müəllim müəllim
olaraq bu üç prinsipi bizə əmanət qoydu.
Ruhunuz
şad olsun, əziz müəllimim!
Mənbə:
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008825620748
P.S.
“Müəllimə
böyük nüfuz qazandıran ƏDALƏT, ƏXLAQ və NƏFSİN toxluğudur. Qüdrət müəllim müəllim
olaraq bu üç prinsipi bizə əmanət qoydu”. Çox hörmətli Anar müəllim İsgəndərovun
(Anar İsgəndərov Azərbaycan tarixçisi,
tarix elmləri doktoru, professor və Bakı Dövlət Universitetinin “Mənbəşünaslıq,
tarixşünaslıq və metodika” kafedrasının müdiri,2020-ci il VI çağırış Azərbaycan
Milli Məclisinin deputatı. O, BDU-nun 100 görkəmli məzunundan biridir.
Mənbə: https://az.wikipedia.org/wiki/Anar_%C4%B0sg%C9%99nd%C9%99rov)
yazdığı
bu sözlərdən təsirləndim.
Qüdrət müəllimin “Abidələr, xatirələr, düşüncələr…”
adlı kitabı 1981-ci ildə nəşr olunsa da, mən bu kitabı 1984-cü ildə oxumuşdum.
Kitab bir sıra mühüm arxeoloji abidələrə və onların elmi əhəmiyyətinə həsr
olunub. Qərinələrin, minilliklərin əmanəti olan bu yadigarların tədqiqi,
axtarışları bədii, rəvan bir dillə qələmə alınıb. Müəllif özü həmin abidələrin
tədqiqində bu və ya digər dərəcədə iştirak etmişdir. Kitabda Azərbaycan
arxeologiyasının yaranıb inkişaf etməsində böyük rol oynamış ayrı-ayrı arxeoloq
alimlərimizin həyat və elmi fəaliyyətinə də əsaslı yer verilmişdir. Bəzi yerlərdə
abidələrimizin dağıdılması, yararsız hala salınması barədə müəllifin təşvişi,
mülahizələri oxucunu düşünməyə sövq edir.
BDU-da oxuduğum (1990-1996) illərdə Anar müəllim bizə
mənbəşünaslıqdan dərs demişdir. Sadalalan əsl müəllim xüsusiyyətlərini Anar müəllimdə
də görmüşəm. Bir də əlavə etmək istərdim ki, çox fəxr edirəm ki, mənə də
arxeologiyadan professor Məmmədəli Hüseynov, etnoqrafiyadan professor Həvil Həvilov,
Qədim Dünya tarixindən professor Qüdrət İsmayılzadə, Azərbaycanın Qədim və Orta
Əsrlər tarixindən isə professor Seyidağa Onullahi kimi əsl müəllimlər dərs
keçmişlər.
Heç xatirimdən getməz Qüdrət müəllim
mühazirə, Əmrah müəllim Dadaşov (biz həmişə Əmrah müəllimi “Kuzişin”
adlandırardıq…) isə seminar aparardı. Seminar vaxtı mənim verdiyim sual Əmrah
müəllimin nədənsə qəzəbinə səbəb oldu və o hisrslənərək otağı tərk etdi. Bir az
keçməmiş Qüdrət müəllim auditoriyaya daxil oldu. Məsələ ilə maraqlandı və mən də
olduğu kimi məsələni izah etdim… gülümsəyərək sakitcə barmağı ilə məni hədələdi.
Seminarı özü bitirdi. Tələbə yoldaşlarım:”Seyyub imtahanda “qanın getdi”, - deyə
hərə bir söz dedi… Mən isə ürəyimdə fikirləşdim ki, həqiqətən də yəqin belə
olacaq!?.
İmtahan vaxtı gəldi çatdı. Qanım lap qara idi.
İmtahana yaxşı hazırlaşsam da ürəyimə min cür şey gəlirdi. İmtahanı Qüdrət müəllim
özü götürürdü, Əmrah müəllim isə köməkçi idi. Bilet çəkdim və həmin dəqiqə
danışma üçün icazə istədim. Qüdrət müəllim icazə verdi. Üç sualın hər birini
izah etdikdən sonra dayanaraq Qüdrət müəllimə baxdım. O isə üzündə təbəssümlə mənə
“çox sağ ol” dedi. Eynəyini aşağı saldı gözlərində sevinc hiss elədim.
İmtahandan əla qiymət aldım.
Ruhun şad olsun, Qüdrət müəllim. Sizin fəaliyyətiniz
yorulmadan, qəlbən elmə xidmətin bariz nümunəsidir. Məhz buna görə xatirəniz həmişə
hörmət və minnətdarlıq hissi ilə yad ediləcəkdir.
Yaxşı
müəllimlərdən dərs almaq özü böyük bir səadətdir.
Bir
orta məktəb müəllimi kimi Anar müəllimin qeyd etdiyi bu üç prinsiplərə indi də əməl
etməyə çalışıram.
Ustad
müəllimlərimə böyük ehtiramla;
Əsədov
Seyyub Əsəd oğlu- Şirvan şəhər T. Bağırov adına 11 №-li tam orta məktəbin tarix
müəllimi, “Ən yaxşı müəllim” müsabiqəsinin (2015-ci il), “Elektron Təhsil”
Respublika Müsabiqəsi, “Təhsildə ən yaxşı İnternet resursları” nominasiyası
qalibi (2017-ci il), Respublika “Pedaqoji Mühazirələr”inin (2003-cü il III dərəcəli
Diplom və 2019-cu il Tərifnamə) təltifçisi, Təhsildə inkişaf və innovasiyalar
üzrə IV qrant müsabiqəsinin (2020) qalibi (“V-XI siniflərdə tarix fənninin tədrisi
metodikası” adlı metodik vəsait müəllifi).