“Dünyada hər bir varlıq bir mələyin himayəsi altındadır”.
-Müqəddəs
Avqustin- (354-430).
2002-ci ildə Britaniyanın “The Sunday Telegraph” qəzetində Vatikanın kanonik Bibliya mətnlərində qeyd
olunmayan mələklərə pərəstiş etməyi qadağan etdiyini barədə məlumat verildi. Bu,
Roma katolik kilsəsinə yeni üzvlər cəlb etdiyi iddia edilən bəzi adı
açıqlanmayan “Yeni Əsr qrupları”nın təsirinə qarşı çıxmaq cəhdi idi. Bundan
sonra dualar yalnız “Müqəddəs Kitab”mda adı çəkilən üç əsas mələyə - Mikayıl, Cəbrayıl
və Rafaelə verilə bilərdi. Apokrifik və qadağan olunmuş “Enox kitabı”na əsasən,
Yaradanın qanununu pozan pis yola düşmüş mələkləri və ya müşahidəçiləri
bağlamağa məsul olan bu mələk varlıqlar idi. Xəbərdə deyilirdi ki, ilk kilsənin
Əhdi-Ətiq peyğəmbəri və patriarxı Enoxa aid edilən bu kitabı “Müqəddəs Kitab”ın
kanonik versiyasından çıxarıb, çünki o, həlak olmuş mələkləri və onların fəaliyyətini
təsvir edir. Müşahidəçilər (gözətçilər) və ya göydən gəlmiş mələklər kimlərdir və nə
üçün erkən kilsə və müasir Vatikan onlar üçün bu qədər narahatdırlar? Hekayə
Yaradılış 6:1-4-də başlayır: “İnsanlar yer üzündə çoxalmağa başlayanda və
onların qızları dünyaya gələndə, Yaradanın oğulları bəşər qızlarının gözəl
olduğunu gördülər və onları özlərinə arvadlar seçdilər”. Ənənəvi olaraq,
Yaradanın oğulları və ya “Ben Elohim”
bir neçə yüz nəfər idi və onlar Hermon dağında Yerə enmişdilər. Maraqlıdır ki,
bura həm “kənanlılar”, həm də onların torpaqlarını işğal edən yəhudilər üçün
müqəddəs yer idi. Sonrakı dövrlərdə dağın yamaclarında Baal, Zevs, Helios, Pan
tanrılarının və ilahə Astartenin ziyarətgahları tikilmişdir. Bu “Ben Elohim” və
ya “düşmüş mələklər” həm də gözətçilər İrin adlanırdı. Yəhudi mifologiyasında
İrin əvvəlcə göydə Allahla birlikdə yaşayan və insan görünüşünə malik mələklərin
ən yüksək sırasında idi. “Müşahidəçi” adı sadəcə olaraq “izləyən”, “oyaq
olanlar” və ya “yatmayanlar” deməkdir. Bu başlıqlar qədim zamanlardan bəri müşahidəçilər
və bəşəriyyət arasındakı unikal əlaqəni əks etdirir. Ezoterik Lusifer ənənəsində,
onlar ibtidai insanların yer üzündə çobanları olmaq üçün Yaradan tərəfindən
yaradılmış mələk varlıqlarının xüsusi elit qrupu idi. Onların vəzifəsi insan
növünün inkişafını müşahidə etmək və tərəqqi haqqında hesabat vermək idi.
Bununla belə, ilahi iradə ilə onlara insanın təkamülünə mane olmamaq əmri
verilmişdir. Təəssüflər olsun ki, onlar həm özləri, həm də insanlar üçün dəhşətli
nəticələrlə bəşəriyyət üçün müəllim olmaqla, Yaradanın əmrinə məhəl qoymayaraq,
əmrlərinə tabe olmamağa qərar verdilər. Müşahidəçilər və onların fəaliyyətləri
haqqında ən çox məlumat Enoxun apokrifik kitabından gəlir. Pravoslav İncilində
ibranicə “hanoch” və ya “mentor” dan olan peyğəmbər Enox sirli bir şəxsdir.
Yaradılış 4:16-23-də o, “ilk qatil” Qabilin oğlu kimi təsvir edilir və atasının
tikdiyi ilk şəhər onun adını daşıyır. Daha sonra Yaradılış 5:18-19-da, bir neçə
nəsildən sonra Enox Yaradan oğlu adlanır və onun sağlığında gözətçilər ya gəlib,
ya da insan bədənində təcəssüm tapıblar. Musa “On Əmri” də qəbul edərkən, guya
“Rəbbin mələyi”nin Sinay dağında ona diktə etdiyi apokrifik “Yubileylər Kitab”ında
deyilir ki, Enox “yer üzündə yazı, biliyi və hikməti öyrənən ilk insandır”.
Orada deyilir ki, Enox “Cənnət əlamətlərini” (burcləri) aylar üzrə kitabda
yazmışdır ki, insanlar ayların sırasına görə fəsillərin dəyişməsini və onlara
uyğun ulduz və planet təsirlərini bilsinlər. Buradan belə nəticə çıxır ki, Enox
bu məlumatı yer üzündən kənar mələk mənbələrindən, yəni müşahidəçilərdən alıb və
buna görə də o, mədəniyyət nümunəsi olub.
Göydən enmiş mələklər insanlığa öyrədir
İki yüz “göydən enmiş mələk” səmavi kürələrdən Hermon dağının zirvəsinə
enmiş və onlar insan qadınlarının gözəlliyinə o qədər məftun olmuşdular ki,
yeni maddi bədənlərindən istifadə edərək onlarla intim münasibətə girmişlər.
Bu, Yehovanın qəzəbinə daha da səbəb oldu və Müqəddəs Kitaba görə, göydən
enmişlərin fanilərlə bu qarışmasının nəticəsi
yarı mələk, yarı insan nəslinin yaradılması oldu (Yaradılış 6:4). Bu uşaqlar
nefilimlər adlanırdı və onlar bir vaxtlar qədim Yer kürəsində məskunlaşmış nəhənglər
irqi idi. Göydən enmiş mələklər arvadlarına və uşaqlarına müxtəlif yeni
texnoloji bacarıqlar, sehrli biliklər və gizli hikmət öyrədirdilər. Bu, psixi
qabiliyyətlərin və sehrli güclərin ilkin insanlar tərəfindən mələk səltənətlərindən
alınan qədim irs olduğunu göstərir. Lusifer ənənəsində bu, ruhani və məcazi mənada
cadugər və sehrbazların sahib olduğu “cadu qanı”, “elf qanı” və ya “pəri qanı”
kimi tanınır. Enox kitabında deyilir ki,
göydən gəlmiş mələklərin lideri Azazel (Əzazil, Əzrayıl) idi və o, tez-tez
Lüsifer (“işıq gətirən”) və ya Lumiel (“Yaradanın işığı”) ilə eyniləşdirilir. Azazel
(Əzazil) insanlara qılınc düzəltməyi,
qalxan və zireh hazırlamağı öyrətdi. O, onlara metallurgiya və yerin dərinliklərindən
filizlərin çıxarılmasını, həmçinin müxtəlif metallardan istifadə etməyi öyrətdi.
O, qadınlara qiymətli metallardan və daşlardan bilərzik, zərgərlik, üzük və
boyunbağı hazırlamaq sənətini öyrətdi, sürmə ilə “göz qapaqlarını boyamağı” və əks
cinsi cəlb etmək və şirnikləndirmək üçün kosmetik hiylələrdən istifadə etməyi
göstərdi. Enoxa görə, bu əməllərdən çoxlu “pisliklər” yarandı və pozğunluğa təslim
olmuş kişilər və qadınlar yoldan çıxdılar. Bu, qadınlara qızıl parçalardan və
bilərziklərdən boyunbağı tikməyi öyrətdikləri üçün erkən kilsənin göydən gəlmiş mələklərini qınaması üçün əsas idi. Müqəddəs
Pavel qadınların sinaqoqda başlarını örtməli olduğunu söylədi (Korinflilərə
11:5-6). Bu, göydən gələn mələklərin guya uzun, dağınıq saçlı qadınları cəlb
etməsi ilə əlaqədar idi. Qadınların kilsələrdə başlarını örtmə adəti katolikdə,
pravoslavlıqda və islamda qorunub saxlanılmışdır. Göydən gəlmiş mələk Əzazilin başqa bir forması, Enoxa görə, insanlara köklərdən
istifadə etməyi və sehrli sehr sənətini öyrətdi; mələk Armaros- sehrləri
dağıtmaq (qovmaq); Barakical - astrologiya; Kokabiel - bürclər haqqında bilikləri
(astronomiya); Azakiel - buludlar və səma haqqında bilik (meteoroloji sehr və
falçılıq); Şəmsiel - Günəşin əlamətlərinə (günəş sirləri); Sariel - Ayın dövrlərinə
(bağçılıqda, əkinçilikdə və ayın ezoterik sirlərində istifadə olunan ay dövrləri);
Penemuel insanlara yazı və oxumaq sənətini və Qaşdeyən - xəstəliklərin diaqnozu və müalicəsi, eləcə də
tibb elmləri öyrətdi. Müşahidəçilərin mentorluq qabiliyyətlərinin bu təsvirlərindən
görünür ki, onlar ilkin insanlar üçün mədəni modellər və sivilizasiyanın
daşıyıcıları olublar. Buna görə də qəribədir ki, ortodoksal yəhudi-xristian
dini mətnlərində onlar bəşəriyyəti korlayanlar kimi təqdim olunur. “Yaradanın oğulları”
və Rəbbin mələkləri”nin ilkin yüksək statusu və həqiqi təbiəti haqqında bəzi
fikirlərə mələk ənənəsinin qədim salnaməsində rast gəlmək olar. Məsələn,
Kokabiel “ulduzları idarə edən böyük mələk şahzadəsi” kimi təsvir edilir. O həm
də “Siviliya orakulları”nda ölülərin ruhlarını yeraltı dünyadakı mühakimələrə
aparan göydən gəlmiş mələklərdən biridir. Yəhudi folklorunda bu “qüdrətli
döyüşçülərdən” bəzilərinin yəhudilikdə ölülərin evi olan Şeolda onlar üçün
xüsusi yer hazırladığına inanılır. Orada, necə deyərlər, təntənəli şəkildə “qalxan
və nizə toxunulmaz” uzanırlar. Kristian Obrayen Bibliyadakı müşahidəçilər ilə Qədim
İrlandiya folklorunun “Tuatha Dé Danann”ın (“İlahə Danu Uşaqları”) yarı mifik -yarıtanrıları
arasında əlaqə olduğunu irəli sürmüşdür. Qədim sehrbazların bu irqi bir vaxtlar
İrlandiyanın müqəddəs Tara təpəsinə enmişdi. Xristianlığın gəlişi ilə “Tuatha
Dé Danann” “çuxur təpələrə” sürgün
edildi və İrlandiya nağıllarının elfləri və pəriləri olan” Şi və ya Parlayanlar”
oldu. İrlandiyalı kəndlilər arasında həmişə güclü bir inam var idi ki, göz
qamaşdıran insanlar əslində “Cənnət döyüşündə” Lüsiferin tərəfini tutan göydən
gələn mələklərdir. Bu məqalə boyu biz ardıcıl olaraq müşahidəçilərə ölümlü
qadınlarla cinsi əlaqədə olmaq üçün fiziki bədənlərə daxil olan ruhi formada mələk
varlıqlar kimi istinad etdik. Son illərdə onların əslində yer mənşəli olduğunu
iddia edən əhəmiyyətli miqdarda spekulyativ ədəbiyyat nəşr edilmişdir. Endryu
Kollinz, Qrem Henkok və Yan Loyson tərəfindən yazılmış məşhur bestsellerlərdə
iddia edilir ki, müşahidəçilər haqqında
Bibliya mifi itirilmiş sivilizasiyadan olan fövqəlbəşərlərin qədim “ağsaqqal
irqi” haqqında xatirələri təmsil edir və
texnologiyalarını daha primitiv insanlara öyrədir. Y. Layson, bu (naməlum) qədim
irqin erkən insanlara kömək etmək üçün yer üzündəki bədənlərə çevrilmiş, lakin
bu prosesdə onlar tərəfindən pozulmuş yüksək inkişaf etmiş ruhlar ola biləcəyini
fərz edir. E. Kollinz də bu yaxınlarda əfsanənin sehrli tərəflərini araşdırmaq
üçün yeni bir layihəyəyə başlamışdır.
Göydən gəlmiş mələklər mifinin simvolizmi
Göydən gəlmiş mələklər, Lüsiferin cənnətdən
qovulması və Eden bağı dastanında təqdim olunan insanın yıxılması mifinin
ezoterik mənası nədir? Babil, Xet, İran, Misir, Yunan və Skandinaviya mifləri
müxtəlif formalarda ümumbəşəri nizam və harmoniyanı təcəssüm etdirən ali “ata
tanrının” ilahi hakimiyyətə meydan oxuyan və onu devirməyə çalışan gənc
üsyankar tanrı ilə mübarizəsini təsvir edir. Simvolik olaraq Lüsifer və ya
Lumiel ışıq rəbbi kimi tanınır, çünki o, yaradılışın ilk oğludur. O, Kainatın
aktiv kosmik enerjisini təmsil edir və od, işıq, fallik güc, müstəqil düşüncə,
şüur, tərəqqi, azadlıq və müstəqillik ilə eyniləşdirilir. Müasir teosofiya cəmiyyətinin
qurucusu madam Yelena Blavatskaya, ışıqdaşıyıcını “intellektual maarifləndirmə
və düşüncə azadlığı ruhu” kimi təsvir edir, onun təsiri olmadan bəşəriyyət “heyvanlardan
yaxşı olmayacaq” deyir. Bibliyada Lüsifer (yaxud səhvən Şeytan adlandırılır)
çox vaxt əjdaha və ya ilanın sürünən formasında təsvir edilir. Qərb
mifologiyalarında bu məxluq adətən səhvən qaranlıq, xaos və şər qüvvələrin
simvolu kimi təqdim olunur. Əksinə, Şərq mifologiyasında əjdaha məhsuldarlıq və
uğurlar rəmzi olan xeyirli əlamətdir. Lumiel-Lüsifer, yaradılışda təsvir edilən
Eden mifində tez-tez ilanla eyniləşdirilir. Lusifer ənənəsində Bibliya ilanı
ilk insanları Rəbbin onlara qoyduğu mənəvi cəhalətdən azad edən biliyin,
müdrikliyin və maarifçiliyin təcəssümü kimi hörmətlə qarşılanır. İlan, Adəm və
Həvvanın gözlərini sanki yaradılmış Kainatın gerçəkliyinə və maddi dünyanın
möcüzələrinə açan xarici azadedici qüvvənin simvolu kimi qəbul edilir. İlan və
ya əjdaha, kainatı başlatan ilahi səma
hadisəsindən sonra (müasir elm adamları tərəfindən “Böyük Partlayış” kimi
tanınır) Lüsifer və işığın parlaması ilə əlaqəli günəş fallik qüvvəsinin və ya
həyat enerjisinin qədim mifik və arxetipik obrazıdır. İlk kişi və qadın astral
və ya səma bağında Xeyir və Şəri bilik ağacının qadağan olunmuş meyvəsini yeyəndə
fərqinə vardılar. Onların ilk dərk etdikləri fiziki “ət paltarlarının” çılpaq
olması idi. Onlar cinsi əlaqə və səmərəsiz cinsi fəaliyyətlərlə oyandırılan
“ilan gücü” və ya “kundalinini” dərk etdikləri üçün cinsi orqanlarını örtməyə tələsdilər.
Onlar həmçinin doğum, həyat, ölüm və yenidən doğulma dövrünü, eləcə də insan
ruhlarının fiziki formada təcəssümünü başlatan həyat ağacından yedilər. Maraqlıdır
ki, antropoloq və şaman müəllimi doktor Maykl Harner halüsinogen “ayayaski” üzümünü
yedikdən sonra Peru Amazon cəngəlliyində keçirdiyi təcrübəni təsvir edib. O, əjdaha
fiqurlu bir gəmi və quş başlı insanlardan ibarət ekipajı görmüşdür. Sonra o, hər
bir insanın beyin sapında, kəllə sümüyündə və onurğanın yuxarı hissəsində
yaşadığına inandığı qədim sürünən canlılar irqi ilə qarşılaşmışdır. Bu sürünən
həyat formaları doktor Harnerə əsrlər əvvəl ulduzlardan Yerə gəldiklərini söyləmişlər.
Guya onlar burada həyatı yaradıblar ki, gizlənəcək yerləri olsun və onlar
planetin əsl ağalarıdır. Antropoloq qoca hind kahininə bunu deyəndə o, bu
canlılar haqqında bildiyini söyləmiş və onları “Xarici Qaranlıqların Ağaları”
adlandırmışdır. Gözətçilər mifi, Lüsiferin süqutu və insanlığın süqutu ilkin
Yaradılış alatoranlığını və ya kosmik və yer üzünün harmoniyasının “Qızıl
Dövrünü” simvollaşdırır. Qızıl Əsr və ya Yerdəki cənnət mifi, Lüsiferin cənnətdən
qovulması və dünyanın rəbbi olan yaradılışın ilk oğlu kimi orijinal statusunun
azalması ilə sıx bağlıdır. Simvolik, məcazi və fiziki müstəvidə bu, həm də
müasir dövrümüzdə özünü göstərən insan və təbiətin ayrılması, insanların öz təbii
yaşayış mühitindən uzaqlaşması ilə bağlıdır. Məhz Lusiferin və göydən gələn mələklərin
insan təkamülünə qəsdən müdaxiləsi, kosmik hakimiyyətə heç bir laqeydlik deyil,
nəticədə onların səmavi yüksəkliklərdən devrilməsinə səbəb olmuşdur. Müşahidəçilərin
yeganə “cinayəti” onlara həvalə edilmiş insan “sürüsünün” tərəqqisini təşviq
etmək istəyi idi. Lakin Lüsifer (İblis) insanın yaradılışını qəbul etməkdən
imtina etməsi o demək idi ki, səmavi yüksəklikdən eniş qaçılmazdır. Lüsifer ənənəsində
Lumielə xilas və kosmik plandakı ilkin statusuna qaytarılacağı vəd edilir. Ancaq
bu, yalnız insan övladı mənəvi cəhətdən təkamül etdikdə baş verə bilər. Buna
görə də, bu məqsədə çatmaqda bizə kömək etmək Lumiel və onun öyrədən mələklərinin
maraqlarına uyğundur. Beləliklə, bəşəriyyətlə göydən enmişlərin lideri arasındakı əlaqə mahiyyətcə
simbiotikdir, çünki onlar bir-birinə ehtiyac duyurlar.
Mənbə: bit.ly/49f8lX3
Məqaləni rus dilindən tərcümə etdi:
Əsədov Seyyub Əsəd oğlu-Şirvan şəhər T. Bağırov
adına 11 №-li tam orta məktəbin tarix müəllimi, “Ən yaxşı müəllim” müsabiqəsinin
(2015-ci il), “Elektron Təhsil” Respublika Müsabiqəsi, “Təhsildə ən yaxşı İnternet
resursları” nominasiyası qalibi (2017-ci il), Respublika “Pedaqoji Mühazirələr”inin
(2003-cü il III dərəcəli Diplom və 2019-cu il Tərifnamə) təltifçisi, Təhsildə
inkişaf və innovasiyalar üzrə IV qrant müsabiqəsinin (2020) qalibi (“V-XI
siniflərdə tarix fənninin tədrisi metodikası” adlı metodik vəsait müəllifi).
(P.S. Yaradana həmd olsun).