Məktəbəqədər
və ibtidai təhsil jurnalının 2023-cü il, 4 nömrəli sayında
(JOURNAL of PRESCHOOL and PRIMARY EDUCATION,
2023, № 4)
İstedadlı
uşaqların erkən aşkara çıxarılması və təlim-tərbiyə işinin təkmilləşdirilməsi
yolları (TECHNIQUE AND METHODOLOGY OF PEDAGOGICAL SUPPORT SHOWN IN THE PROCESS
OF EDUCATION OF TALENTED CHILDREN) adlı məqaləm çap olunmuşdur. Əməyi keçən hər
kəsə xüsusilə jurnalın baş redaktoru Böyükağa Mikayıllıya öz dərin minnətdarlığımı
bildiriəm. Çox sağ olun.
Annotasiya.
Məqalədə istedadlı uşaqların aşkar olunması və dəstəklənməsi üçün mövcud
texnika və metodların təhlili, gələcək inkişafın zəruriliyi və təhsilin fərdiləşdirilməsi
istiqamətində atılacaq mümkün addımlar haqqında təhlillər aparılır. Son
zamanlar cəmiyyətdə istedadlı uşaqların yetişdirilməsinə, təliminə və
inkişafına xüsusi ehtiyac yaranıb. İstedadlı uşaqlar ölkəmizin intellektual
kapitalıdır. Problemi tədqiq edərkən məlum oldu ki, “istedad” sistemli
anlayışdır, ona görə də istedadlı uşaqların müəyyən edilməsi, onlarla işin təşkili
mürəkkəb prosesdir. İstedadlı uşaqların inkişafı, tərbiyəsi və təhsilində
onlara müxtəlif sosial amillərin, ailə, məktəb və həmyaşıdlar qrupunun təsiri
böyükdür.
Açar sözlər:
istedad, istedadın növləri, pedaqoji yanaşma, təhsildə fərdiləşdirmə, cəmiyyət
və infuziya, sosial təcrübə və sosiallaşma, yaradıcılıq və mikromühit.
Abstract.
The article examines the analysis of existing techniques and methods for
identifying and supporting gifted children, the need for further develop ment,
and the possible future steps to be taken in the direction of individua
lization of education. Recently, there has been a particularly acute need
fortrai ning, training, and development of talented people in society. Talented
children are the intellectual capital of our country. When thoroughly rese
arching the problem, it became clear that “talent” is a systemic concept,
therefore identifica tion, development, and education of gifted children is a
complicated process. The upbringing, development, and education of gifted
children are the result of the influence of various social factors, family,
school, and peer groups on the child.
Keywords:
talent, types of talent, child upbringing, pedagogical support, pedagogical
technologies, pedagogical approach, analysis of methods, indivi dualization in
education, childhood, youth and adulthood periods, society and infusion, social
experience and socialization, creativity, and microenvironment.
Mənbə:
https://ppe-journal.edu.az/az/annotation/seyyub-esedov-1088

.jpg)
UNESCO Beynəlxalq Mərkəzinin nəzdində fəaliyyət göstərən Beynəlxalq Ədəbiyyat və Jurnalistika Akademiyası (МАЛiЖ)