İstedadlı uşaqların erkən aşkara çıxarılması və təlim-tərbiyə işinin təkmilləşdirilməsi yolları

 

Məktəbəqədər və ibtidai təhsil jurnalının 2023-cü il, 4 nömrəli sayında 

 (JOURNAL of PRESCHOOL and PRIMARY EDUCATION, 2023, № 4)

İstedadlı uşaqların erkən aşkara çıxarılması və təlim-tərbiyə işinin təkmilləşdirilməsi yolları (TECHNIQUE AND METHODOLOGY OF PEDAGOGICAL SUPPORT SHOWN IN THE PROCESS OF EDUCATION OF TALENTED CHILDREN) adlı məqaləm çap olunmuşdur. Əməyi keçən hər kəsə xüsusilə jurnalın baş redaktoru Böyükağa Mikayıllıya öz dərin minnətdarlığımı bildiriəm. Çox sağ olun.

Annotasiya. Məqalədə istedadlı uşaqların aşkar olunması və dəstəklənməsi üçün mövcud texnika və metodların təhlili, gələcək inkişafın zəruriliyi və təhsilin fərdiləşdirilməsi istiqamətində atılacaq mümkün addımlar haqqında təhlillər aparılır. Son zamanlar cəmiyyətdə istedadlı uşaqların yetişdirilməsinə, təliminə və inkişafına xüsusi ehtiyac yaranıb. İstedadlı uşaqlar ölkəmizin intellektual kapitalıdır. Problemi tədqiq edərkən məlum oldu ki, “istedad” sistemli anlayışdır, ona görə də istedadlı uşaqların müəyyən edilməsi, onlarla işin təşkili mürəkkəb prosesdir. İstedadlı uşaqların inkişafı, tərbiyəsi və təhsilində onlara müxtəlif sosial amillərin, ailə, məktəb və həmyaşıdlar qrupunun təsiri böyükdür.

Açar sözlər: istedad, istedadın növləri, pedaqoji yanaşma, təhsildə fərdiləşdirmə, cəmiyyət və infuziya, sosial təcrübə və sosiallaşma, yaradıcılıq və mikromühit.

Abstract. The article examines the analysis of existing techniques and methods for identifying and supporting gifted children, the need for further develop ment, and the possible future steps to be taken in the direction of individua lization of education. Recently, there has been a particularly acute need fortrai ning, training, and development of talented people in society. Talented children are the intellectual capital of our country. When thoroughly rese arching the problem, it became clear that “talent” is a systemic concept, therefore identifica tion, development, and education of gifted children is a complicated process. The upbringing, development, and education of gifted children are the result of the influence of various social factors, family, school, and peer groups on the child.

Keywords: talent, types of talent, child upbringing, pedagogical support, pedagogical technologies, pedagogical approach, analysis of methods, indivi dualization in education, childhood, youth and adulthood periods, society and infusion, social experience and socialization, creativity, and microenvironment.

Mənbə: https://ppe-journal.edu.az/az/annotation/seyyub-esedov-1088

Məqalənin PDF formasını oxumaq üçün link:

 https://ppe-journal.edu.az/frontend/uploads/files/Seyyub%20Asadov.pdf


Отправить комментарий

0 Комментарии
* Xahiş olunur SPAM şərh yazmayın.Bütün şərhlər Admin tərəfindən nəzərdən keçirilir.