Müəllimin özünü analizi

Müəllimin özünü analizi dedikdə pedaqoji fəaliyyətin  planlaşdırması, problemlərin axtarılaraq tapılması və nailiyyətlərin digər həmkarları ilə bölüşməsi başa düşülməlidir.  Özünü analiz zamanı müəllim öz təcrübəsini, fəaliyyətini,  hərəkətlərini təhlil edir. Özünüanaliz- subyektin özünə və ya şüuruna, xüsusən də öz əməyinin məhsullarına diqqəti, eləcə də öz zehni və fiziki xüsusiyyətlərini, özünü dərk etməsini öyrənməsi (İngilis dilində” introspective”; Rus dilində ” интроспективный”; Azərbaycan dilində “ introspektiv”) deməkdir. Özünüanaliz - müşahidə obyektinin müxtəlif  vəziyyətlərini müşahidə edərək öyrənmək və öz aralarında, həmçinin ətraf mühit stimulları arasındakı səbəb əlaqələrini axtarıb tapmağı əks etdirir. Özünüanalizdə müşahidə obyekti və predmeti uyğun gəlməlidir. Özünü müşahidə etmək həmişə  daha çətin olduğundan  özünüanaliz zamanı müşahidəçi bir şeyi görməkdə və yaxud bir şeyi düzgün şərh etməkdə çətinlik çəkə bilər. Özünüanalizə müraciət etmək öz inkişafımızda  özümüzə kömək formalarından biri kimi asan olmayan, lakin effektli yoldur.

Özünüzü analiz etməyə başlamağın 5 səbəbi:

   Ümumiyyətlə heç kimin fikir vermədiyi yerə nəzər salmaq, ordan nəsə “dartıb çıxarmaq” məgər bu faydalıdır? deyə bilərsiniz. Fikrimcə bu heç də əbəs deyil. .....

-Birincisi, bu heç də pis deyil, həm də bu yolla çoxlu istedad və qabiliyyəti olan “xəzinə”ləri (P.S. xüsusi istedadlı uşaqları)  aşkar etmək olar.

-İkincisi, özün haqqında daha yaxşı  bilməklə müəyyən hərəkətlərini, düşüncələrini və hisslərini asanlıqla dərk edə və idarə edə bilərsən. Daxili aləminə nə qədər çox nüfuz etməyi bacarsan, bir o qədər qeyri-müəyyənlikdən üzaq ola, daha sakit və daha təhlükəsiz fəaliyyət göstərə bilərsən.

 -Üçüncüsü, özündə nə isə xoşagəlməyən hal müşahidə edən insan günahsız olmadığını dərk edərək digərlərini də qınamağa az can atacaqdır. Əlbəttə ki, sən bütün bunları dərk etsən belə, bu zaman  kənar təsirləri də unutmaq olmaz.

-Dördüncüsü, öz  səhvlərinizi müəyyən edib aradan qaldırmaqla işi bitmiş hesab etməyin, yaxın hesab etdiklərinizə, şagird və valideynlərinizə, həmkarlarınıza münaqişələrin, mənfi halların aradan qaldırılması yollarını göstərin və həm də ahəngdar münasibətlər qurmağın yollarını öz işinizlə  nümayiş etdirin, eləcə də özünüz də öyrənməkdə davam edin.

-Nəhayət sonuncu, beşinci, emosiyalara uymayın və sağlamlığınızın qayğısına qalın.

   Məktəbimizdə yaradılmış “Kiçik akademiya”nın fəaliyyətinin gücləndirilməsi üzərindən “Hər uşaq istedadlıdır” devizi ilə tarix fənni, digər fənn, eləcə də incəsənətin müxtəlif sahələri və idman növləri üzrə ümid verən istedadlı şagirdlərin olimpiadalara, müsabiqə və yarışlara cəlb etməklə, onları intellektual oyunlarda iştiraka təşviq etmək, onların mütailə, yazı və nitq mədəniyyətinin inkişaf etdirilməsi baxımından hər bir müəllimin  özünü analizi olduqca vacibdir.

Pedaqoji fəaliyyətinin özünü analizi

1.Ümumi məlumat

      Şirvan şəhəri Azərbaycanın Milli Qəhrəmanı Tahir Bağırov adına 11 №-li tam orta məktəbdə 30-cu ildir ki,  tarix müəllimi işləyirəm. Bakı Dövlət Universitetini  tarixçi (tarix müəllimi) ixtisası üzrə bitirmişəm (P.S. Sizləri nümunə üçün 2018-2019-cu dərs ili fəaliyyətimlə tanış etmək istəyirəm. 2018-2019-cu tədris ilində VB, VIB,C,VIIIÇ və XIA  siniflərində Azərbaycan tarixi və Ümumi tarix fənlərini tədris etmişəm). Ümumi iş stajım 37 il, pedaqoji stajım isə 30 ildir. 2015-ci ildə Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 21 dekabr tarixli 1635 nömrəli Sərəncamı ilə “Ən yaxşı müəllim” müsabiqəsinin qalibi olmuşam. Məqsədəuyğun şəkildə təhsil keyfiyyətinin artırılması istiqamətində çalışıram. Bununla əlaqədar tədris etdiyim  fənnin təkminləşdirilməsi metodikası üzərində həmişə çalışıram. İnformasiya texnologiyalarını dərindən öyrənirəm. Dərs nümunələrimdən istifadə bankı yaratmış, Azərbaycan tarixi və Umumi tarixi  öyrənənlər üçün xüsusi öyrətmə və nəzarət mexanizmi yaratmışam.

Ətraflı məlumat üçün: linkə https://sinxronfenler.blogspot.com/2021/03/v-xi-siniflrd-tarix-fnninin-tdrisi_14.html keçid edin “V-XI siniflərdə tarix fənninin tədrisi metodikası” adlı metodik vəsait səh. 137-154

Əsədov Seyyub Əsəd oğlu - Şirvan şəhər T. Bağırov adına 11 №-li tam orta məktəbin tarix müəllimi, “Ən yaxşı müəllim” müsabiqəsinin (2015-ci il), Təhsildə inkişaf və innovasiyalar üzrə IV qrant müsabiqəsinin (2020) qalibi (“V-XI siniflərdə tarix fənninin tədrisi metodikası” adlı metodik vəsait müəllifi), Azərbaycan Respublikası “Təhsil Şurası” İB-nin İdarə Heyətinin üzvü

Linklərə daxil olub fəaliyytimlə tanış ola bilərsiniz:

https://www.facebook.com/seyyub.asadov

https://www.facebook.com/Seyyub1967

https://www.youtube.com/c/SeyyubAsadov

https://twitter.com/SeyyubAsadov

http://multiurok.ru/seyyubasadov2/

https://videouroki.net/tests/my/

https://sinxronfenler.blogspot.com/

https://www.facebook.com/groups/696764187121719/

https://www.facebook.com/groups/5014801915293951

 

 

Отправить комментарий

0 Комментарии
* Xahiş olunur SPAM şərh yazmayın.Bütün şərhlər Admin tərəfindən nəzərdən keçirilir.