9 May - Faşizim üzərində QƏLƏBƏnin 77-ci ilinə
ithaf olunur!
“Pis tərbiyə
alandan, xoşbəxtlik də qaçaqdır” (atalar sözü).
Təhsil,
təlim və şəxsi inkişaf məsələləri müasir cəmiyyətin əsas problemlərindən biri
olaraq qalır. Müasir cəmiyyətə hər hansı bir gündəlik çətinliyin öhdəsindən gələcək
və ən çətin vəzifələri həll edəcək, istedad və biliklərini yaxşılığa doğru göstərə
və tətbiq edə biləcək, yəni hər şeydə uğur qazanacaq bacarıqlı və istedadlı şəxsiyyətlərə
ehtiyac var. Uğurlu insanlar müasir cəmiyyətin və dövlətin əsasıdır. Böyüməkdə
olan gənc nəslin inkişaf etmiş şəxsiyyət kimi yetişdirilməsi müasir cəmiyyətin əsas
vəzifələrindən biridir və cəmiyyət bu vəzifəni məktəbin üzərinə qoyur. Məktəb
uşaq şəxsiyyətinin tərbiyəsində və inkişafının formalaşmasında bilavasitə
iştirak edən əsas müəssisələrdən biridir. Təbii ki, bu işin çox hissəsi sinif rəhbərinin
çiynlərinə düşür. Sinif rəhbəri təhsil müəssisəsinin təhsil fəaliyyətində əsas
fiqurudur, o, tədris prosesinin təşkilatçısıdır. Uşaq böyütmək asan olmayan bir
işdir, yaradıcılığın bütün növlərinin ən mürəkkəbidir. Bu, canlı personajların
yaradılması, qeyri-adi mürəkkəb mikrokosmosların yaradılmasıdır. Övladların tərbiyəsinə
bütün dünyəvi peşələrin ən vacibi kimi yanaşmaq lazımdır. Sinif rəhbərinin əsas
məqsədi uşağın istedad potensialının üzə çıxarılmasına, onların maksimum inkişafına,
hər bir şagirdin şəxsiyyətinin unikallığının qorunub saxlanmasına, normal əqli,
mənəvi və fiziki cəhətdən təkmilləşməsinə şərait yaratmaqdır. Sinif rəhbərinin
işi məqsədyönlü, sistemli, planlı fəaliyyətdir. Sinif rəhbəri kimi fəaliyyətimi
təhsil müəssisəsinin təlim-tərbiyə proqramı, əvvəlki fəaliyyətlərin təhlili,
sosial həyatda baş verən müsbət və mənfi meyillər əsasında, cari vəzifələri nəzərə
alaraq şəxsiyyətyönümlü yanaşma əsasında qururam. Həm də məktəbin pedaqoji
kollektivi qarşısında duran məsələləri aydınlaşdırır və sinif kollektivindəki vəziyyəti
də dərindən öyrənirəm. Tərbiyə fəaliyyətini planlaşdırarkən mən mütləq şagirdlərin
tərbiyə səviyyəsini, onların yaşayışının sosial və maddi şəraitini, ailə şəraitinin
xüsusiyyətlərini də nəzərə alıram. İnanıram ki, təhsil yalnız metodların birgə
tətbiqi olduqda effektiv olur (inandırma, nümunə, rəqabət, təşviq və s.). Sinif
kollektivinin həyatını necə yaxşı və uğurlu etmək problemi üzərində düşünərək,
sinfin işini sistemləşdirməyə və şagirdlərin şəxsiyyətini inkişaf etdirməyə, formalaşdırmağa
kömək edəcək sadə addımların yaradılması zərurətinə gəldim. Həm böyüklər, həm də
uşaqlar əhəmiyyətli olduqlarını və öz uğurlarını hiss etməlidirlər. Müvəffəqiyyət
dərəcəsi insanın rifahını, dünyaya münasibətini, görülən işdə iştirak etmək istəyini
müəyyənləşdirir, yaradıcılığı və əməkdaşlığı stimullaşdırır. Şagird ümumi işə
verdiyi töhfənin qiymətləndirildiyini görsə, sonrakı proseslərdə daha fəal və məmnuniyyətlə iştirak edəcəkdir. Şagirdlərin
uğurlarını qiymətləndirmək üçün alət sinif rəhbərinin sözü, onun intonasiyası,
jestləri, mimikaları, rəğbətləndirmə və mükafatlandırma sistemi ola bilər.
Sinif inkişaf etdikcə hər bir fərdin inkişafı və təkmilləşməsinin uğurunu qiymətləndirmək
çox vacibdir. Əgər təhsil prosesi xüsusi hazırlanmış həyat proqramının özünü
inkişaf və özünüidarəetmə imkanları ilə ahəngdar şəkildə birləşdirildiyi məqsədyönlü
bir sistemdirsə şəxsi yanaşma real olur. Ümumbəşəri dəyərlərə və günümüzün
reallıqlarına əsaslanaraq, XXI əsrin insanı fiziki cəhətdən sağlam, mənəvi-əxlaqi,
intellektual inkişaf etmiş, hərtərəfli düşünən və xarici aləmlə fəal bağlı, yəni
bir sözlə uğurlu insan olmalıdır. Beləliklə, sinif rəhbərinin işində uğur dedikdə
biz nə başa düşürük. Uğur şəxsiyyətin inkişafının əsas aspektlərindən biridir.
Öyrənmə idrak fəaliyyətidir. Təhsil
prosesi öyrənmə və inkişaf prosesi ilə ayrılmaz şəkildə bağlıdır və şəxsiyyətin
formalaşmasında əsas rol oynayır. Müasir cəmiyyət təhsil prosesinin təşkilinə
yeni yanaşmaların axtarışını diktə edir, burada uşaqların bacarıqlarını inkişaf
etdirməyə və həyata keçirməyə imkan verən məktəb məkanının yaradılmasına xüsusi
diqqət yetirilir.
Sosiallaşma sosial fəaliyyətdir. Məktəbi bitirən məzun tamamilə
yeni, yetkinlik yoluna qədəm qoyur. Şagirdlərin müxtəlif sosial icmalara
(sinif, klublar, dərnəklər, təşkilatlar) daxil edilməsi müxtəlif sosial
strukturlara, müxtəlif növ sosial münasibətlərə daxil olmağa hazırlığını
formalaşdıran real sosial sınaqlara şərait yaradır. Təhsilin effektivliyi müxtəlif
sosial faktorların tərbiyəvi təsirlərinin bütövlüyündən asılıdır.
Pozitivlik məhsuldar fəaliyyətdir.Məktəblilərdə böyüdükləri
zaman, gələcək peşəsində özünü reallaşdırmaqla bağlı özlərinə müsbət münasibətin,
öz qabiliyyətlərinə inamın formalaşdırılmasıdır. Uğurlu vəziyyətlər yaradın,
uşağı aktiv müstəqil fəaliyyətə həvəsləndirin. Uşaqlarda müsbət şəxsiyyət
xüsusiyyətləri, münasibət və inanclar sistemini formalaşdırmaq üçün nəzərdə
tutulmuş məqsədyönlü fəaliyyəti sinif rəhbəri həyata keçirməyi bacarmalıdır.
Birlik
kollektiv fəaliyyətdir.Təhsil
və tərbiyənin vəhdətini ifadə edir. Birlik formalaşdırılan insan inkişaf edir və
inkişaf edərək, fəaliyyətini, ünsiyyətini genişləndirməyə çalışır, bu da öz
növbəsində yeni bilik və bacarıqlar tələb edir. Məhz birgə fəaliyyətlərdə
uşağın daxili imkanlarının inkişafı və üzə çıxarılması baş verir. Ona görə də cəmiyyətin
müasir tələblərinə cavab verən şəxsiyyətin yetişdirilməsi üçün ailənin və məktəbin
səylərini birləşdirmək vacibdir.
Xarizma müstəsna istedaddır. Xarizmatik lider - səlahiyyət
sahibi olan şəxs deməkdir. Xarizma fərdin müstəsna keyfiyyətləri - müdriklik və
qəhrəmanlıq üzərində qurulur. Xarizma - bir insanın başqaları üzərində tətbiq etdiyi
lütf və ya cazibədir. Bir insanın yalnız varlığı, hərəkətləri və ya sözləri ilə
fərdləri cəlb etmək üçün sahib olduğu təbii bir keyfiyyət olaraq görürülür.
Xarizma fitri bir hədiyyədir, fərdin şəxsiyyətinə xasdır və insanlarda yaxşı təsir
bağışlamasına imkan verir. Alman sosioloqu Maks Veberin dediyi kimi, o, nümunə
olaraq görülür və lider kimi qəbul edilir, xarizmatik lider, ardıcıllarına
inandırma və inam verir ki, bu da insanları cəlb edir və sevindirir. Müasir,
daim dəyişən dünyada yaradıcı olmayan insan üçün öz yerini, öz “işini” tapmaq
çox çətindir. Məktəbin hər bir şagirdi öz təbii qabiliyyətlərini,
yaradıcılığını göstərmək imkanına malik olmalı, həyati vəziyyətlərinə
qeyri-standart həll yolları tapmağı bacarmalı, yeniliyə və orijinallığa həssas
olmalıdır.
Mən işimdə
“Təhsil haqqında on qayda”nı əsas tuturam:
1.Təhsilin əsas məqsədi xoşbəxt insan yetişdirməkdir.
2.Uşaqda özünü yox, özündə uşağı sev.
3.Uşağı-sıxışdırma.
4.Tərbiyənin ölçüsü zəkadır - bu həm də kobudluğun
və nadanlığın əksidir.
5.Bildiyini söylə, bacardığını et; eyni zamanda
unutma ki, bilmək yaxşı, bir daha edə bilməmək isə zərərlidir.
6.Özünüzdə orijinallığı inkişaf etdirin.
7.Darıxmayın, ah-vay etməyin və panikaya düşməyin.
8.Şagirdlərinizin etibarını yüksək qiymətləndirin,
uşaq sirlərini qoruyun, heç vaxt uşaqlara xəyanət etməyin.
9.Sehrli çubuq axtarmayın: təhsil sistemli
olmalıdır.
10.Uşaqlar bizdən yaxşı olmalı, daha yaxşı
yaşamalıdırlar.
SADƏ
ADDIMLAR
“Uğur nərdivanı”
proqramı şagirdlərin, valideynlərin və bir sinif rəhbəri kimi mənim fəaliyyətimin
mənalı və məqsədyönlü olmasına imkan verir, komandada birgə inkişafı təmin
edir, bu da sinfin hər hansı tədbirlərdə ümumi iştirakını, ümumi problemlərin həllində
birgə olmağı nəzərdə tutur. Bu proqram uşağın şəxsi inkişafı və uğur nərdivanlarını
yüksəltməklə, öz ümid və arzularınızı həyata keçirməkdir. Proqramda yeddi addım
nəzərdə tutulmuşdur.
I
Addım. “Gənc
istedadların bürcləri”(şəxsin estetik və digər dəyərlərinin formalaşması,
yaradıcılıq qabiliyyətlərinin inkişafı, gözəlliyi dərketməsi və tərbiyə
olunması, uşaq kollektivinin formalaşdırılması).
II
Addım. “Mən +
dostlarım = birlikdə böyük bir ailə”(yaxşı komanda formalaşdırmaq, mehriban tərəfdaşlıq
qurmaq, yaradıcı potensialı inkişaf etdirmək).
III
Addım. “Uğur nərdivanı
ilə” (vətəndaş-vətənpərvərlik tərbiyəsi milli kimliyin formalaşmasında, doğma
yurdun, ailənin, bir-birinin tarixinə xoş münasibətin formalaşması amili kimi).
IV
Addım. “Maraqsız
insan yoxdur” (həyata yaxşı münasibət, həyatdan zövq almaq bacarığı, yaxşılıq
etmək istəyinin tərbiyəsi, insana, əməyə, təbiətə mənəvi münasibətin
formalaşdırılması, şagirdlərin inkişafı üçün idrak maraqlarının artırılması,
onların yaradıcılıq fəaliyyəti).
V
Addım. “Xoşbəxtlik; nə
axtarırıq” (peşələr haqqında təsəvvürlər formalaşdırmaq, müəyyən fəaliyyət növü
üçün qabiliyyətləri müəyyən etməyə kömək etmək, peşəkar öz müqəddaratını təyinetmə
qabiliyyətini formalaşdırmaq).
VI
Addım. “Münasibətlər
dünyası” (şagirdlərin idrak maraqlarının, onların yaradıcılıq fəaliyyətinin
inkişafı, özünü, başqalarını, hər hansı bir işi təşkil etməyi bilən iş adamı
keyfiyyətlərinin tərbiyəsi, uşağa birgə yaşamağı öyrətmək, həmyaşıdları ilə
dostluq münasibətləri qurmağı və qarşılıqlı dəstək verməyi öyrətmək).
Bu
addımların ümumi məqsədi ümumbəşəri dəyərlərin mənimsənilməsi əsasında şəxsiyyətin
hərtərəfli inkişafı üçün şərait yaratmaqdır. Özü ilə, ətrafdakı reallıqla
harmoniyada yaşayan, cəmiyyətdə fəal mövqe tutan uğurlu insan tərbiyəsi ən önəmlidir.
VII
Addım. “Geriyə bax”.
1.Təhsildə
fərdi yanaşma.
Artıq 30 ildir ki, müəllim işləyirəm. 3-cü ildir 7 B sinif kollektivi ilə işləyirəm,
ona görə də artıq mehriban kollektiv formalaşıb, hər bir uşağın xarakter və
inkişaf xüsusiyyətlərini, maraqlarını bilirəm. Buna əsaslanaraq, çoxşaxəli
xarakterli hadisələr hər kəs üçün maraqlı və başa düşülən, ürəklərdə iz
buraxması, onları ətraf aləmin müxtəlifliyi haqqında düşünməyə vadar etmək,
onlara öyrətmək üçün işlər seçirəm və onlar sevmək, mərhəmət etmək, hörmət etmək,
insan pisliklərinə tənqidi yanaşmaq, həyatda düzgün seçim etmək, kömək etmək və fəal iştirakçı olmağı öyrənirlər.
Sinifdəki uşaqlar mütəşəkkil və məsuliyyətlidirlər. Kiçik kollektivimizdə yaxşı
münasibətlər yaranıb, uşaqlar bir-birini və məni başa düşür, güvənir, hörmət
edirlər. Mən şadam ki, onlar nöqsanları görməyi, onları tapıb düzəltməyi bacarırlar.
Öz təcrübəmdən əmin oldum ki, “biz vahid və bütövük”, “biz bir komandayıq”
hissi yalnız birlikdə təşkil etdiyimiz hallarda yaranır. Mən son nəticə ilə
valeh oluram, uşaqlara güclü və imkanlarını nəzərə alaraq, bu və ya digər işə cavabdeh
olanları bölüşdürərək, təkcə ifaçı deyil, yaradıcı olmağı öyrətməyə çalışıram. Təyin
edilmiş işi ən yaxşı şəkildə necə yerinə yetirməyi məsləhət görürəm. Bunun üçün
lazımi materialı haradan əldə edəcəklərini, bunu ən yaxşı şəkildə necə edəcəklərini
və lazım olduqda bir-birlərinə necə kömək etməyi öyrənirlər. Bu, hər kəsə
sosial həyatda və insanlarla ünsiyyətdə təcrübə qazanmaq imkanı verir. Keçirilən
hər bir tədbir müzakirə olunur, real uğurlar qeyd olunur, çatışmazlıqlar aşkar
edilir- bu, növbəti tədbiri daha yüksək səviyyədə hazırlamağa imkan verir.
2.Valideynlər, fənn müəllimləri, rəhbərlik,
təşkilatçı ilə yaradıcı birlik. Təhsilin ən mühüm sosial institutlarından
biri də ailədir. Çox vaxt uşaq tərbiyəsində ailə ilə məktəbin birliyindən
danışırlar. Amma praktikada bu birliyə nail olmaq bəzən çətin olur. Çətinlik valideynlərin
öz fikirləri, sabit stereotipləri olan yetkin insanlar olmasıdır. Məsələn, müəllim
“Mən artıq hər şeyi bilirəm” – deyə yeni təcrübə əldə etmək imkanını inkar edir.
Valideynlərlə işləmək tamamilə ayrı və müstəqil bir işdir. Bir sinif rəhbəri kimi
valideynlərlə əməkdaşlığım ailənin hərtərəfli və sistemli öyrənilməsini, uşağın
ailə tərbiyəsinin xüsusiyyətlərini və şərtlərini bilməkdən ibarətdir. Mən öz
işimdə həm qrup (valideyn iclasları), həm də fərdi (tərbiyə ilə bağlı söhbətlər,
məsləhətlər) ailələrlə iş formalarından, anketlərdən, seminarlardan, yaddaş
kitabçalarının işlənib hazırlanmasından, tərbiyə təcrübəsinin mübadiləsinə dair
valideynlər üçün seminarlardan və s. istifadə edirəm. Valideynlərlə ünsiyyətə
böyük əhəmiyyət verirəm. Valideynlərlə ünsiyyət formalarından - dialoq, əməkdaşlıq,
tolerantlıq və s. geniş isitfadə edirəm. Valideynlərlə dostluq və qarşılıqlı
hörmət əsasında münasibətlər qururam. Axı uşağın rəğbətini qazanmaq, onu düzgün
istiqamətə yönəltmək üçün ilk növbədə onun valideynlərini başa düşməli və onlara
hörmət etməlisən! Bütün bunlar ailədə əlverişli iqlimin yaradılmasına, uşağın məktəbdə
və ondan kənarda psixoloji və emosional rahatlığına kömək edir.Valideynlər
sinifimdə tez-tez qonaq və köməkçilər olurlar. Mən çox yaxşı başa düşürəm ki, sinif
rəhbərinin işi “bir aktyorun ifası”dır. Rəhbərliyin, siniflə işləyən digər müəllimlərin
dəstəyi olmadan bu iş çətin ki, yaxşı alınsın. Bizim maarifləndirici fəaliyyətlərimiz
vahid olmalı, bir-birini tamamlamalıdır. Buna görə də müəllimlərlə şagirdlərim arasında
yaranan bütün problemlərdən xəbərdar olmağa çalışıram. Bu, uşağın fərdi
inkişafı üçün başqa bir şərtdir. Tədris proqramının məktəblilər tərəfindən
onların imkanlarına uyğun şəkildə mənimsənilməsi üçün praktiki işimdə fənn müəllimləri
ilə şagirdlərin qarşılıqlı əlaqəsini koordinasiya edirəm. Müasir şəraitdə sinif
rəhbərlərinə şagirdlərin akademik fəaliyyətinin yaxşılaşdırılması və idrak fəaliyyətinin
inkişafı üzərində daim işləmək tövsiyyə edilir. Uşaqlarda biliyə marağı və
sevgini stimullaşdırmaq, təhsilin keyfiyyətini yüksəltmək, şagirdlərə özünütəhsil
vərdişlərini aşılamaq lazımdır.
3.İşdə
ardıcıllıq. Sinif rəhbəri
kimi fəaliyyətimdə bilirəm ki, sinif, həyatımızın
iş günlərini və bayram günlərini təşkil edən əsas hüceyrədir. Təbii ki, hər
hansı komanda ilə universal və bütün hallara uyğun olan formanı tapmaq mümkün
deyil. Sinifdənkənar tərbiyə işinin əsas formalarından birini sinif saatı hesab
edirəm. Sinif saatı mənim şagirdlərlə ünsiyyətimin birbaşa formasıdır. Müxtəlif
növ dərs saatlarını keçirirəm: sinif iclası, maarifləndirici saat, debat,
anketlər, ekskursiyalar, söhbətlər, viktorinalar və s. Şagirdlərlə birlikdə tədbirlər
planlaşdırıram, lakin bəzən təcili iclas keçirir və ya bəzi şagirdlərim üçün
sinif saatının formasını dəyişirəm. Sinif saatı, şagirdlərin xarici dünya ilə
münasibətlər sisteminin formalaşmasına töhfə verən xüsusi təşkil edilmiş fəaliyyətlərdə
iştirak etmələri işinin bir formasıdır. Sinif saatının funksiyaları müxtəlifdir
(maarifləndirici, istiqamətləndirici, formalaşdıran və s.). Mən vətəndaşlıq tərbiyəsinə
və vətəndaş şüurunun formalaşmasına çox diqqət yetirirəm, çünki psixoloqların
fikrincə, vətəndaş şüurunun formalaşması üçün yeniyetməlik dövrü ən əhəmiyyətli
dövrdür. Məhz yeniyetməlik dövründə özünü tanımaq və özünə hörmət hissi
yaranır. Suxomlinski “Vətəndaşın doğulması” əsərində yazır: “Partada oturan məktəbli,
vətənini daha da şöhrətləndirmək üçün həyatda getməli olduğu yolu görəndə vətəndaş
olur”. Bir sinif rəhbəri kimi mənim vəzifəm yeniyetmə-insan və vətəndaşın şüurunun
formalaşmasına şərait yaratmaqdır. Sinif rəhbərinin fəaliyyətinin ciddi sahəsi əməyin
təşkili və şagirdlərin mənəvi tərbiyəsidir. O, özünəxidmət işindən tutmuş
istehsal və əmək fəaliyyətinə cəlb etməklə bitən əmək işləri və şagirdlərin fəaliyyət
sistemini düşünməli, həm də onları ictimai faydalı əməyə cəlb etməlidir. Əmək fəaliyyətinin
müxtəlif növlərində iştirak düzgün təşkil olunarsa, şagirdlərdə mənəvi keyfiyyətlərin
formalaşmasına kömək edir ( cəmiyyətə və özünə faydalı olmaq istəyi,
nizam-intizam, yoldaşlıq, öz borcunu dərk etmək və s.). Amma sinif rəhbərinin mənəvi
və əmək fəaliyyəti daha geniş üfüqlərə malikdir. Şagirdləri əxlaqi və idraki fəaliyyətin
müxtəlif formalarına cəlb etmək, əxlaqi mövzularda müzakirələr aparmaq, həmçinin
sinfin həyatında onların əxlaqi məsələləri daha dərindən dərk etməyə imkan verən
ayrı-ayrı hadisələri müzakirə etmək üçün sinifdənkənar tədbirlərdən istifadə
edilməlidir. Əxlaqi tərbiyə məqsədi ilə bütün bu illər ərzində sistemli şəkildə
aparılan geniş tarix işindən, eləcə də şagirdlərin kütləvi mədəni-bədii-estetik
fəaliyyət formalarından istifadə edirəm.
VIII
Addım. “Tərif”. Yaxşı
və effektiv üsuldur J
Uşaqlarla ünsiyyətdə bu üsuldan istifadə edin. Biz
artıq bilirik ki, tərif yaşından asılı olmayaraq hər bir insanın həyatında
mühüm rol oynayır. Lakin başa düşmək lazımdır ki, yalnız tərifin köməyi ilə
uşağın qəlbini ələ ala bilmək olmaz. Uşaq həmişə öz imkanlarının yüksəliş
zonasındadır. Şagirdlərimiz gözümüzün qabağında böyüyürlər. Onlarla iş təcrübəmizi
zənginləşdirir. Məktəbdə oxuduğum müddətdə mənə öyrətmişdilər ki, həyatda baş
verən hər şey insan üçün mümkün qədər əlçatan olmalıdır, əks halda insanda heç
bir inam olmayacaq. Bir çox problemimiz açıq danışa bilən insanların
olmamasından qaynaqlanır. Məhz buna görə də çalışıram ki, şagirdlərim öz çətinlikləri
və problemlərini söyləyə bilən insana çevrilsinlər. Bu nöqteyi-nəzərdən çıxış
edərək, mənim fəlsəfəmdəki komponent sadəcə insandır. Bu insan kömək etməyi
bacaran, anlayan, rəğbət bəsləyən və çatışmamazlıqalrı söyləyə bilən olmalıdır.
Bu cür yardım həyatımızda böyük rol oynayan məsləhətlər, xoş sözlər və ya
şifahi olmayan dəstək formalarından ibarət ola bilər. Uşaqlar üçün lazımlı və
faydalı olmaq mənim üçün çox önəmlidir.
Sizə sinifimlə keçirdiyim bir iş günü haqqında danışmaq istəyirəm. Dərslər başlamazdan əvvəl ilk olaraq uşaqlar mənim otağıma gəlirlər. Bəziləri sadəcə salam vermək, bəziləri idman formasını qoymaq, bəziləri söz mübadiləsi aparmaq üçün gəlirlər. Bu mənim uğurumdur. Baxıram ki, kim yoxdu, kimsə təzə kofta ilə gəlib, kimsə saç düzümünü dəyişib, kimsə xəstəlikdən sonra indi gəlib, kimsə kədərli görünür... Bu, onların uğurudur. Onlar öz ehtiyaclarını və əhəmiyyətini hiss edirlər. Ən əsası isə, uşaqların bir araya gəlməsi, birliyidir - bu bizim ümumi nailiyyətimizdir. Tənəffüs zamanı qələbə və uğursuzluqlarını, dərslərdə aldıqları təəssüratları bölüşürlər. Davranış və öyrənmə haqqında fikirlər söyləyir, mübadilə aparırlar. Mən həmişə hər şeydən istər yaxşı, istərsə də pis olsun xəbərdaram. Şagirdlərim həmişə öz fikirlərini mənimlə bölüşmək istəyirlər. Bu mənim uğurumdur. Sinif rəhbəri hər şeyi görməli, hər şeyi eşitməli və nəyisə gözdən qaçırmamalıdır. Şagirdlərim güvənməyi, yoldaşları ilə sinifdə baş verənlərə görə məsuliyyət daşımağı öyrənirlər - bu, onların uğurudur. Axşam saatlarında valideynlərdən SMS və zənglər daxil olur, buraxılmış dərslər barədə xəbərdarlıq edirəm. Bu da bir qaydadır: sinif rəhbəri həmişə uşaqların harada olduğunu bilməlidir. Artıq bilirəm ki, sabah kim dərsdə iştirak etməyəcək və hansı səbəbə görə. Bu, mənim sinif rəhbəri kimi bir günümü təşkil edən işlərdir. Bura təbii ki, yazı işlərinin yoxlanılması, dərs saatlarının, iclasların keçirilməsi, fərdi söhbətlər, sənədlərin doldurulması və s. və il. da daxildir.
Hazırladı:
Əsədov Seyyub Əsəd oğlu - Şirvan şəhər T. Bağırov adına 11 №-li tam orta məktəbin tarix müəllimi, “Ən yaxşı müəllim” müsabiqəsinin (2015-ci il), Təhsildə inkişaf və innovasiyalar üzrə IV qrant müsabiqəsinin (2020) qalibi (“V-XI siniflərdə tarix fənninin tədrisi metodikası” adlı metodik vəsait müəllifi), Azərbaycan Respublikası “Təhsil Şurası” İB-nin İdarə Heyətinin üzvü