8 sadə addım və ya sinif rəhbərinin gündəlik həyatı: şagirdlərin tərbiyəsində və şəxsiyyətin formalaşmasında sinif rəhbərinin rolu

 

9 May - Faşizim üzərində QƏLƏBƏnin 77-ci ilinə ithaf olunur!

     “Pis tərbiyə alandan, xoşbəxtlik də qaçaqdır” (atalar sözü).

      Təhsil, təlim və şəxsi inkişaf məsələləri müasir cəmiyyətin əsas problemlərindən biri olaraq qalır. Müasir cəmiyyətə hər hansı bir gündəlik çətinliyin öhdəsindən gələcək və ən çətin vəzifələri həll edəcək, istedad və biliklərini yaxşılığa doğru göstərə və tətbiq edə biləcək, yəni hər şeydə uğur qazanacaq bacarıqlı və istedadlı şəxsiyyətlərə ehtiyac var. Uğurlu insanlar müasir cəmiyyətin və dövlətin əsasıdır. Böyüməkdə olan gənc nəslin inkişaf etmiş şəxsiyyət kimi yetişdirilməsi müasir cəmiyyətin əsas vəzifələrindən biridir və cəmiyyət bu vəzifəni məktəbin üzərinə qoyur. Məktəb uşaq şəxsiyyətinin tərbiyəsində və inkişafının formalaşmasında bilavasitə iştirak edən əsas müəssisələrdən biridir. Təbii ki, bu işin çox hissəsi sinif rəhbərinin çiynlərinə düşür. Sinif rəhbəri təhsil müəssisəsinin təhsil fəaliyyətində əsas fiqurudur, o, tədris prosesinin təşkilatçısıdır. Uşaq böyütmək asan olmayan bir işdir, yaradıcılığın bütün növlərinin ən mürəkkəbidir. Bu, canlı personajların yaradılması, qeyri-adi mürəkkəb mikrokosmosların yaradılmasıdır. Övladların tərbiyəsinə bütün dünyəvi peşələrin ən vacibi kimi yanaşmaq lazımdır. Sinif rəhbərinin əsas məqsədi uşağın istedad potensialının üzə çıxarılmasına, onların maksimum inkişafına, hər bir şagirdin şəxsiyyətinin unikallığının qorunub saxlanmasına, normal əqli, mənəvi və fiziki cəhətdən təkmilləşməsinə şərait yaratmaqdır. Sinif rəhbərinin işi məqsədyönlü, sistemli, planlı fəaliyyətdir. Sinif rəhbəri kimi fəaliyyətimi təhsil müəssisəsinin təlim-tərbiyə proqramı, əvvəlki fəaliyyətlərin təhlili, sosial həyatda baş verən müsbət və mənfi meyillər əsasında, cari vəzifələri nəzərə alaraq şəxsiyyətyönümlü yanaşma əsasında qururam. Həm də məktəbin pedaqoji kollektivi qarşısında duran məsələləri aydınlaşdırır və sinif kollektivindəki vəziyyəti də dərindən öyrənirəm. Tərbiyə fəaliyyətini planlaşdırarkən mən mütləq şagirdlərin tərbiyə səviyyəsini, onların yaşayışının sosial və maddi şəraitini, ailə şəraitinin xüsusiyyətlərini də nəzərə alıram. İnanıram ki, təhsil yalnız metodların birgə tətbiqi olduqda effektiv olur (inandırma, nümunə, rəqabət, təşviq və s.). Sinif kollektivinin həyatını necə yaxşı və uğurlu etmək problemi üzərində düşünərək, sinfin işini sistemləşdirməyə və şagirdlərin şəxsiyyətini inkişaf etdirməyə, formalaşdırmağa kömək edəcək sadə addımların yaradılması zərurətinə gəldim. Həm böyüklər, həm də uşaqlar əhəmiyyətli olduqlarını və öz uğurlarını hiss etməlidirlər. Müvəffəqiyyət dərəcəsi insanın rifahını, dünyaya münasibətini, görülən işdə iştirak etmək istəyini müəyyənləşdirir, yaradıcılığı və əməkdaşlığı stimullaşdırır. Şagird ümumi işə verdiyi töhfənin qiymətləndirildiyini görsə, sonrakı proseslərdə daha  fəal və məmnuniyyətlə iştirak edəcəkdir. Şagirdlərin uğurlarını qiymətləndirmək üçün alət sinif rəhbərinin sözü, onun intonasiyası, jestləri, mimikaları, rəğbətləndirmə və mükafatlandırma sistemi ola bilər. Sinif inkişaf etdikcə hər bir fərdin inkişafı və təkmilləşməsinin uğurunu qiymətləndirmək çox vacibdir. Əgər təhsil prosesi xüsusi hazırlanmış həyat proqramının özünü inkişaf və özünüidarəetmə imkanları ilə ahəngdar şəkildə birləşdirildiyi məqsədyönlü bir sistemdirsə şəxsi yanaşma real olur. Ümumbəşəri dəyərlərə və günümüzün reallıqlarına əsaslanaraq, XXI əsrin insanı fiziki cəhətdən sağlam, mənəvi-əxlaqi, intellektual inkişaf etmiş, hərtərəfli düşünən və xarici aləmlə fəal bağlı, yəni bir sözlə uğurlu insan olmalıdır. Beləliklə, sinif rəhbərinin işində uğur dedikdə biz nə başa düşürük. Uğur şəxsiyyətin inkişafının əsas aspektlərindən biridir.

   Öyrənmə idrak fəaliyyətidir. Təhsil prosesi öyrənmə və inkişaf prosesi ilə ayrılmaz şəkildə bağlıdır və şəxsiyyətin formalaşmasında əsas rol oynayır. Müasir cəmiyyət təhsil prosesinin təşkilinə yeni yanaşmaların axtarışını diktə edir, burada uşaqların bacarıqlarını inkişaf etdirməyə və həyata keçirməyə imkan verən məktəb məkanının yaradılmasına xüsusi diqqət yetirilir.

Sosiallaşma sosial fəaliyyətdir. Məktəbi bitirən məzun tamamilə yeni, yetkinlik yoluna qədəm qoyur. Şagirdlərin müxtəlif sosial icmalara (sinif, klublar, dərnəklər, təşkilatlar) daxil edilməsi müxtəlif sosial strukturlara, müxtəlif növ sosial münasibətlərə daxil olmağa hazırlığını formalaşdıran real sosial sınaqlara şərait yaradır. Təhsilin effektivliyi müxtəlif sosial faktorların tərbiyəvi təsirlərinin bütövlüyündən asılıdır.

Pozitivlik məhsuldar fəaliyyətdir.Məktəblilərdə böyüdükləri zaman, gələcək peşəsində özünü reallaşdırmaqla bağlı özlərinə müsbət münasibətin, öz qabiliyyətlərinə inamın formalaşdırılmasıdır. Uğurlu vəziyyətlər yaradın, uşağı aktiv müstəqil fəaliyyətə həvəsləndirin. Uşaqlarda müsbət şəxsiyyət xüsusiyyətləri, münasibət və inanclar sistemini formalaşdırmaq üçün nəzərdə tutulmuş məqsədyönlü fəaliyyəti sinif rəhbəri həyata keçirməyi bacarmalıdır.

Birlik kollektiv fəaliyyətdir.Təhsil və tərbiyənin vəhdətini ifadə edir. Birlik formalaşdırılan insan inkişaf edir və inkişaf edərək, fəaliyyətini, ünsiyyətini genişləndirməyə çalışır, bu da öz növbəsində yeni bilik və bacarıqlar tələb edir. Məhz birgə fəaliyyətlərdə uşağın daxili imkanlarının inkişafı və üzə çıxarılması baş verir. Ona görə də cəmiyyətin müasir tələblərinə cavab verən şəxsiyyətin yetişdirilməsi üçün ailənin və məktəbin səylərini birləşdirmək vacibdir.

Xarizma müstəsna istedaddır. Xarizmatik lider - səlahiyyət sahibi olan şəxs deməkdir. Xarizma fərdin müstəsna keyfiyyətləri - müdriklik və qəhrəmanlıq üzərində qurulur. Xarizma - bir insanın başqaları üzərində tətbiq etdiyi lütf və ya cazibədir. Bir insanın yalnız varlığı, hərəkətləri və ya sözləri ilə fərdləri cəlb etmək üçün sahib olduğu təbii bir keyfiyyət olaraq görürülür. Xarizma fitri bir hədiyyədir, fərdin şəxsiyyətinə xasdır və insanlarda yaxşı təsir bağışlamasına imkan verir. Alman sosioloqu Maks Veberin dediyi kimi, o, nümunə olaraq görülür və lider kimi qəbul edilir, xarizmatik lider, ardıcıllarına inandırma və inam verir ki, bu da insanları cəlb edir və sevindirir. Müasir, daim dəyişən dünyada yaradıcı olmayan insan üçün öz yerini, öz “işini” tapmaq çox çətindir. Məktəbin hər bir şagirdi öz təbii qabiliyyətlərini, yaradıcılığını göstərmək imkanına malik olmalı, həyati vəziyyətlərinə qeyri-standart həll yolları tapmağı bacarmalı, yeniliyə və orijinallığa həssas olmalıdır.

   Mən işimdə “Təhsil haqqında on qayda”nı əsas tuturam:

1.Təhsilin əsas məqsədi xoşbəxt insan yetişdirməkdir.

2.Uşaqda özünü yox, özündə uşağı sev.

3.Uşağı-sıxışdırma.

4.Tərbiyənin ölçüsü zəkadır - bu həm də kobudluğun və nadanlığın əksidir.

5.Bildiyini söylə, bacardığını et; eyni zamanda unutma ki, bilmək yaxşı, bir daha edə bilməmək isə zərərlidir.

6.Özünüzdə orijinallığı inkişaf etdirin.

7.Darıxmayın, ah-vay etməyin və panikaya düşməyin.

8.Şagirdlərinizin etibarını yüksək qiymətləndirin, uşaq sirlərini qoruyun, heç vaxt uşaqlara xəyanət etməyin.

9.Sehrli çubuq axtarmayın: təhsil sistemli olmalıdır.

10.Uşaqlar bizdən yaxşı olmalı, daha yaxşı yaşamalıdırlar.

SADƏ ADDIMLAR

     “Uğur nərdivanı” proqramı şagirdlərin, valideynlərin və bir sinif rəhbəri kimi mənim fəaliyyətimin mənalı və məqsədyönlü olmasına imkan verir, komandada birgə inkişafı təmin edir, bu da sinfin hər hansı tədbirlərdə ümumi iştirakını, ümumi problemlərin həllində birgə olmağı nəzərdə tutur. Bu proqram uşağın şəxsi inkişafı və uğur nərdivanlarını yüksəltməklə, öz ümid və arzularınızı həyata keçirməkdir. Proqramda yeddi addım nəzərdə tutulmuşdur.

I Addım. “Gənc istedadların bürcləri”(şəxsin estetik və digər dəyərlərinin formalaşması, yaradıcılıq qabiliyyətlərinin inkişafı, gözəlliyi dərketməsi və tərbiyə olunması, uşaq kollektivinin formalaşdırılması).

II Addım. “Mən + dostlarım = birlikdə böyük bir ailə”(yaxşı komanda formalaşdırmaq, mehriban tərəfdaşlıq qurmaq, yaradıcı potensialı inkişaf etdirmək).

III Addım. “Uğur nərdivanı ilə” (vətəndaş-vətənpərvərlik tərbiyəsi milli kimliyin formalaşmasında, doğma yurdun, ailənin, bir-birinin tarixinə xoş münasibətin formalaşması amili kimi).

IV Addım. “Maraqsız insan yoxdur” (həyata yaxşı münasibət, həyatdan zövq almaq bacarığı, yaxşılıq etmək istəyinin tərbiyəsi, insana, əməyə, təbiətə mənəvi münasibətin formalaşdırılması, şagirdlərin inkişafı üçün idrak maraqlarının artırılması, onların yaradıcılıq fəaliyyəti).

V Addım. “Xoşbəxtlik; nə axtarırıq” (peşələr haqqında təsəvvürlər formalaşdırmaq, müəyyən fəaliyyət növü üçün qabiliyyətləri müəyyən etməyə kömək etmək, peşəkar öz müqəddaratını təyinetmə qabiliyyətini formalaşdırmaq).

VI Addım. “Münasibətlər dünyası” (şagirdlərin idrak maraqlarının, onların yaradıcılıq fəaliyyətinin inkişafı, özünü, başqalarını, hər hansı bir işi təşkil etməyi bilən iş adamı keyfiyyətlərinin tərbiyəsi, uşağa birgə yaşamağı öyrətmək, həmyaşıdları ilə dostluq münasibətləri qurmağı və qarşılıqlı dəstək verməyi öyrətmək).

     Bu addımların ümumi məqsədi ümumbəşəri dəyərlərin mənimsənilməsi əsasında şəxsiyyətin hərtərəfli inkişafı üçün şərait yaratmaqdır. Özü ilə, ətrafdakı reallıqla harmoniyada yaşayan, cəmiyyətdə fəal mövqe tutan uğurlu insan tərbiyəsi ən önəmlidir.

VII Addım. “Geriyə bax”.

1.Təhsildə fərdi yanaşma. Artıq 30 ildir ki, müəllim işləyirəm. 3-cü ildir 7 B sinif kollektivi ilə işləyirəm, ona görə də artıq mehriban kollektiv formalaşıb, hər bir uşağın xarakter və inkişaf xüsusiyyətlərini, maraqlarını bilirəm. Buna əsaslanaraq, çoxşaxəli xarakterli hadisələr hər kəs üçün maraqlı və başa düşülən, ürəklərdə iz buraxması, onları ətraf aləmin müxtəlifliyi haqqında düşünməyə vadar etmək, onlara öyrətmək üçün işlər seçirəm və onlar sevmək, mərhəmət etmək, hörmət etmək, insan pisliklərinə tənqidi yanaşmaq, həyatda düzgün seçim etmək,  kömək etmək və fəal iştirakçı olmağı öyrənirlər. Sinifdəki uşaqlar mütəşəkkil və məsuliyyətlidirlər. Kiçik kollektivimizdə yaxşı münasibətlər yaranıb, uşaqlar bir-birini və məni başa düşür, güvənir, hörmət edirlər. Mən şadam ki, onlar nöqsanları görməyi, onları tapıb düzəltməyi bacarırlar. Öz təcrübəmdən əmin oldum ki, “biz vahid və bütövük”, “biz bir komandayıq” hissi yalnız birlikdə təşkil etdiyimiz hallarda yaranır. Mən son nəticə ilə valeh oluram, uşaqlara güclü və imkanlarını nəzərə alaraq, bu və ya digər işə cavabdeh olanları bölüşdürərək, təkcə ifaçı deyil, yaradıcı olmağı öyrətməyə çalışıram. Təyin edilmiş işi ən yaxşı şəkildə necə yerinə yetirməyi məsləhət görürəm. Bunun üçün lazımi materialı haradan əldə edəcəklərini, bunu ən yaxşı şəkildə necə edəcəklərini və lazım olduqda bir-birlərinə necə kömək etməyi öyrənirlər. Bu, hər kəsə sosial həyatda və insanlarla ünsiyyətdə təcrübə qazanmaq imkanı verir. Keçirilən hər bir tədbir müzakirə olunur, real uğurlar qeyd olunur, çatışmazlıqlar aşkar edilir- bu, növbəti tədbiri daha yüksək səviyyədə hazırlamağa imkan verir.

 2.Valideynlər, fənn müəllimləri, rəhbərlik, təşkilatçı ilə yaradıcı birlik. Təhsilin ən mühüm sosial institutlarından biri də ailədir. Çox vaxt uşaq tərbiyəsində ailə ilə məktəbin birliyindən danışırlar. Amma praktikada bu birliyə nail olmaq bəzən çətin olur. Çətinlik valideynlərin öz fikirləri, sabit stereotipləri olan yetkin insanlar olmasıdır. Məsələn, müəllim “Mən artıq hər şeyi bilirəm” – deyə yeni təcrübə əldə etmək imkanını inkar edir. Valideynlərlə işləmək tamamilə ayrı və müstəqil bir işdir. Bir sinif rəhbəri kimi valideynlərlə əməkdaşlığım ailənin hərtərəfli və sistemli öyrənilməsini, uşağın ailə tərbiyəsinin xüsusiyyətlərini və şərtlərini bilməkdən ibarətdir. Mən öz işimdə həm qrup (valideyn iclasları), həm də fərdi (tərbiyə ilə bağlı söhbətlər, məsləhətlər) ailələrlə iş formalarından, anketlərdən, seminarlardan, yaddaş kitabçalarının işlənib hazırlanmasından, tərbiyə təcrübəsinin mübadiləsinə dair valideynlər üçün seminarlardan və s. istifadə edirəm. Valideynlərlə ünsiyyətə böyük əhəmiyyət verirəm. Valideynlərlə ünsiyyət formalarından - dialoq, əməkdaşlıq, tolerantlıq və s. geniş isitfadə edirəm. Valideynlərlə dostluq və qarşılıqlı hörmət əsasında münasibətlər qururam. Axı uşağın rəğbətini qazanmaq, onu düzgün istiqamətə yönəltmək üçün ilk növbədə onun valideynlərini başa düşməli və onlara hörmət etməlisən! Bütün bunlar ailədə əlverişli iqlimin yaradılmasına, uşağın məktəbdə və ondan kənarda psixoloji və emosional rahatlığına kömək edir.Valideynlər sinifimdə tez-tez qonaq və köməkçilər olurlar. Mən çox yaxşı başa düşürəm ki, sinif rəhbərinin işi “bir aktyorun ifası”dır. Rəhbərliyin, siniflə işləyən digər müəllimlərin dəstəyi olmadan bu iş çətin ki, yaxşı alınsın. Bizim maarifləndirici fəaliyyətlərimiz vahid olmalı, bir-birini tamamlamalıdır. Buna görə də müəllimlərlə şagirdlərim arasında yaranan bütün problemlərdən xəbərdar olmağa çalışıram. Bu, uşağın fərdi inkişafı üçün başqa bir şərtdir. Tədris proqramının məktəblilər tərəfindən onların imkanlarına uyğun şəkildə mənimsənilməsi üçün praktiki işimdə fənn müəllimləri ilə şagirdlərin qarşılıqlı əlaqəsini koordinasiya edirəm. Müasir şəraitdə sinif rəhbərlərinə şagirdlərin akademik fəaliyyətinin yaxşılaşdırılması və idrak fəaliyyətinin inkişafı üzərində daim işləmək tövsiyyə edilir. Uşaqlarda biliyə marağı və sevgini stimullaşdırmaq, təhsilin keyfiyyətini yüksəltmək, şagirdlərə özünütəhsil vərdişlərini aşılamaq lazımdır.

3.İşdə ardıcıllıq. Sinif rəhbəri kimi fəaliyyətimdə bilirəm ki, sinif,  həyatımızın iş günlərini və bayram günlərini təşkil edən əsas hüceyrədir. Təbii ki, hər hansı komanda ilə universal və bütün hallara uyğun olan formanı tapmaq mümkün deyil. Sinifdənkənar tərbiyə işinin əsas formalarından birini sinif saatı hesab edirəm. Sinif saatı mənim şagirdlərlə ünsiyyətimin birbaşa formasıdır. Müxtəlif növ dərs saatlarını keçirirəm: sinif iclası, maarifləndirici saat, debat, anketlər, ekskursiyalar, söhbətlər, viktorinalar və s. Şagirdlərlə birlikdə tədbirlər planlaşdırıram, lakin bəzən təcili iclas keçirir və ya bəzi şagirdlərim üçün sinif saatının formasını dəyişirəm. Sinif saatı, şagirdlərin xarici dünya ilə münasibətlər sisteminin formalaşmasına töhfə verən xüsusi təşkil edilmiş fəaliyyətlərdə iştirak etmələri işinin bir formasıdır. Sinif saatının funksiyaları müxtəlifdir (maarifləndirici, istiqamətləndirici, formalaşdıran və s.). Mən vətəndaşlıq tərbiyəsinə və vətəndaş şüurunun formalaşmasına çox diqqət yetirirəm, çünki psixoloqların fikrincə, vətəndaş şüurunun formalaşması üçün yeniyetməlik dövrü ən əhəmiyyətli dövrdür. Məhz yeniyetməlik dövründə özünü tanımaq və özünə hörmət hissi yaranır. Suxomlinski “Vətəndaşın doğulması” əsərində yazır: “Partada oturan məktəbli, vətənini daha da şöhrətləndirmək üçün həyatda getməli olduğu yolu görəndə vətəndaş olur”. Bir sinif rəhbəri kimi mənim vəzifəm yeniyetmə-insan və vətəndaşın şüurunun formalaşmasına şərait yaratmaqdır. Sinif rəhbərinin fəaliyyətinin ciddi sahəsi əməyin təşkili və şagirdlərin mənəvi tərbiyəsidir. O, özünəxidmət işindən tutmuş istehsal və əmək fəaliyyətinə cəlb etməklə bitən əmək işləri və şagirdlərin fəaliyyət sistemini düşünməli, həm də onları ictimai faydalı əməyə cəlb etməlidir. Əmək fəaliyyətinin müxtəlif növlərində iştirak düzgün təşkil olunarsa, şagirdlərdə mənəvi keyfiyyətlərin formalaşmasına kömək edir ( cəmiyyətə və özünə faydalı olmaq istəyi, nizam-intizam, yoldaşlıq, öz borcunu dərk etmək və s.). Amma sinif rəhbərinin mənəvi və əmək fəaliyyəti daha geniş üfüqlərə malikdir. Şagirdləri əxlaqi və idraki fəaliyyətin müxtəlif formalarına cəlb etmək, əxlaqi mövzularda müzakirələr aparmaq, həmçinin sinfin həyatında onların əxlaqi məsələləri daha dərindən dərk etməyə imkan verən ayrı-ayrı hadisələri müzakirə etmək üçün sinifdənkənar tədbirlərdən istifadə edilməlidir. Əxlaqi tərbiyə məqsədi ilə bütün bu illər ərzində sistemli şəkildə aparılan geniş tarix işindən, eləcə də şagirdlərin kütləvi mədəni-bədii-estetik fəaliyyət formalarından istifadə edirəm.

VIII Addım. “Tərif”. Yaxşı və effektiv üsuldur J

Uşaqlarla ünsiyyətdə bu üsuldan istifadə edin. Biz artıq bilirik ki, tərif yaşından asılı olmayaraq hər bir insanın həyatında mühüm rol oynayır. Lakin başa düşmək lazımdır ki, yalnız tərifin köməyi ilə uşağın qəlbini ələ ala bilmək olmaz. Uşaq həmişə öz imkanlarının yüksəliş zonasındadır. Şagirdlərimiz gözümüzün qabağında böyüyürlər. Onlarla iş təcrübəmizi zənginləşdirir. Məktəbdə oxuduğum müddətdə mənə öyrətmişdilər ki, həyatda baş verən hər şey insan üçün mümkün qədər əlçatan olmalıdır, əks halda insanda heç bir inam olmayacaq. Bir çox problemimiz açıq danışa bilən insanların olmamasından qaynaqlanır. Məhz buna görə də çalışıram ki, şagirdlərim öz çətinlikləri və problemlərini söyləyə bilən insana çevrilsinlər. Bu nöqteyi-nəzərdən çıxış edərək, mənim fəlsəfəmdəki komponent sadəcə insandır. Bu insan kömək etməyi bacaran, anlayan, rəğbət bəsləyən və çatışmamazlıqalrı söyləyə bilən olmalıdır. Bu cür yardım həyatımızda böyük rol oynayan məsləhətlər, xoş sözlər və ya şifahi olmayan dəstək formalarından ibarət ola bilər. Uşaqlar üçün lazımlı və faydalı olmaq mənim üçün çox önəmlidir.

       Sizə sinifimlə keçirdiyim bir iş günü haqqında danışmaq istəyirəm. Dərslər başlamazdan əvvəl ilk olaraq uşaqlar mənim otağıma gəlirlər. Bəziləri sadəcə salam vermək, bəziləri idman formasını qoymaq, bəziləri söz mübadiləsi aparmaq üçün gəlirlər. Bu mənim uğurumdur. Baxıram ki, kim yoxdu, kimsə təzə kofta ilə gəlib, kimsə saç düzümünü dəyişib, kimsə xəstəlikdən sonra indi gəlib, kimsə kədərli görünür... Bu, onların uğurudur. Onlar öz ehtiyaclarını və əhəmiyyətini hiss edirlər. Ən əsası isə, uşaqların bir araya gəlməsi, birliyidir - bu bizim ümumi nailiyyətimizdir. Tənəffüs zamanı qələbə və uğursuzluqlarını, dərslərdə aldıqları təəssüratları bölüşürlər. Davranış və öyrənmə haqqında fikirlər söyləyir, mübadilə aparırlar. Mən həmişə hər şeydən istər yaxşı, istərsə də pis olsun xəbərdaram. Şagirdlərim həmişə öz fikirlərini mənimlə bölüşmək istəyirlər. Bu mənim uğurumdur. Sinif rəhbəri hər şeyi görməli, hər şeyi eşitməli və nəyisə gözdən qaçırmamalıdır. Şagirdlərim güvənməyi, yoldaşları ilə sinifdə baş verənlərə görə məsuliyyət daşımağı öyrənirlər - bu, onların uğurudur. Axşam saatlarında valideynlərdən SMS və zənglər daxil olur, buraxılmış dərslər barədə xəbərdarlıq edirəm. Bu da bir qaydadır: sinif rəhbəri həmişə uşaqların harada olduğunu bilməlidir. Artıq bilirəm ki, sabah kim dərsdə iştirak etməyəcək və hansı səbəbə görə. Bu, mənim sinif rəhbəri kimi bir günümü təşkil edən işlərdir. Bura təbii ki, yazı işlərinin yoxlanılması, dərs saatlarının, iclasların keçirilməsi, fərdi söhbətlər, sənədlərin doldurulması və s. və il. da daxildir.

Hazırladı:

Əsədov Seyyub Əsəd oğlu - Şirvan şəhər T. Bağırov adına 11 №-li tam orta məktəbin tarix müəllimi, “Ən yaxşı müəllim” müsabiqəsinin (2015-ci il), Təhsildə inkişaf və innovasiyalar üzrə IV qrant müsabiqəsinin (2020) qalibi (“V-XI siniflərdə tarix fənninin tədrisi metodikası” adlı metodik vəsait müəllifi), Azərbaycan Respublikası “Təhsil Şurası” İB-nin İdarə Heyətinin üzvü

Отправить комментарий

0 Комментарии
* Xahiş olunur SPAM şərh yazmayın.Bütün şərhlər Admin tərəfindən nəzərdən keçirilir.