Təhsil
Şurası İB-nin əsas məqsədi Azərbaycan Respublikasında Təhsil sisteminin bütün
pillə və mərhələlərində təlim və tərbiyə işinin, ictimai tərbiyənin, pedaqoji və
elmi pedaqoji kadr hazırlığının, ixtisasartırma və yenidənhazırlanmanın,
pedaqoqika və psixologiya elmlərinin milli və ümumbəşəri dəyərlər, qabaqcıl
dünya elmi-nəzəri fikir və təcrübi nailiyyətləri nəzərə alaraq demokratik və
humanist prinsiplərlə inkişafına nail olmaqdır.Təhsil Şurası bu məqsədlərə nail
olmaq üçün aşağıda göstərilən vəzifələri yerinə yetirmək əzmindədir: Dövlətin təhsil
sahəsində siyasətinin düzgün elmi-metodiki və hüquqi əsaslarla həyata keçirilməsi,
ali icra orqanlarına təkliflər vermək; respublikada təhsil sisteminin inkişafı
və yeniləşdirilməsi, humanistləşdirilməsi, demokratikləşdirilməsi,
ictimai-pedaqoji fikrin və milli tərbiyənin (ekoloji, fiziki, iqtisadi, hüquqi,
estetik, əxlaqi-mənəvi və s.) insan azadlıqları və ictimai özünüidarə
orqanlarının təhsil işində əlaqəlik və razılığın əldə edilməsi; təhsil işçilərinin
Respublika Qurultayının, Təhsil İslahatı Proqramının qərar və müddəalarının,
dövlətin təhsil sahəsində göstərişlərinin, qabaqcıl pedaqoji ideyaların həyata
keçirilməsinə ictimaiyyətin və ictimai qurumların səfərbər edilməsi; təhsilin
ümumi vəziyyətinə, təhsil orqanlarının təhsillə əlaqədar cəmiyyətlərin, mərkəzlərin,
birliklərin fəaliyyətlərinə ictimai qiymətin verilməsi, təhsil müəssisələrinin
ictimai akkreditasiyadan keçirilməsi;təhsil sisteminin təkmilləşdirilməsinə yönəldilmiş
sosial təşəbbüslərin və novasiyaların müdafiəsi və onlara ictimai qiymətin
verilməsi; təhsil sahəsində araşdırmaların, proqram və dərsliklərin, elmi-nəzəri
və praktik əhəmiyyətli nəşrlərin müzakirəsi və onlara ictimai qiymətin verilməsi;
müəllim yaradıcılığ və qabaqcıl pedaqoji təcrübənin öyrənilməsi və yayılması
üçün təkliflərin verilməsi, müsabiqələrin keçirilməsi; təhsil üzrə
konsepsiyaların və təhsil işçilərinin Respublika qurultaylarının hazırlanması və
həyata keçirilməsi; təhsil sistemi və təhsil iştirakçılarına xidmət məqsədilə
kurslar, araşdırma və məsləhət mərkəzləri, eksperimental təhsil müəssisələri
yaradılması, tədris-metodik kompleksi təlimatı fəaliyyəti göstərilməsi; xarici
ölkələrin təhsil təcrübəsinin öyrənilməsi, beynəlxalq pedaqoji əlaqələrin
inkişaf etdirilməsi, beynəlxalq tədbirlərdə iştirak; ölkədə, ayrı-ayrı bölgələrdə
təhsilin inkişafının köklü məsələlərinə baxılması və təkliflər hazırlanması; dövlət
orqanları tərəfindən hazırlanmış təhsilə aid normativ aktların və layihələrinin
öyrənilməsi və onların həyata keçirilməsi; təhsil şurası özünün nəşr orqanını
yaradır, qəzet, kitablar, dərsliklər, jurnallar, broşuralar və digər tədrisdə və
metodiki məsələlərin həlli üçün istifadə olunan materialların nəşri ilə məşğul
olur.
-Azərbaycan
Respublikası “Təhsil Şurası” İB-nin Nimamnaməsindən-