“Qarabağ həqiqətlərinin məktəblilərə öyrədilməsində tarixi qaynaqların rolu”
«Роль исторических
источников в обучении учащихся Карабахских реальностей»
“The role of the historical sources in teaching the Garabagh truth”
6-7 mart 2015-ci il tarixində Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi, Bakı Pedaqoji Kadrların İxtisasartırma və Yenidənhazırlanması İnstitutu (Təhsil İşçilərinin Peşəkar İnkişafı İnstitutu), Azərbaycan Respublikası Təhsil Şurası tərəfindən təşkil edilmiş “Qarabağ həqiqətlərinin böyüyən nəslə çatdırılmasının elmi-metodiki və praktik məsələləri” Respublika elmi-praktik konfransında “Qarabağ həqiqətlərinin məktəblilərə öyrədilməsində tarixi qaynaqların rolu” mövzusunda doğma Azərbaycan dilində çıxışımın sonradan rus və inglis dillərinə tərcüməsi (P.S. Dərs prosesində bu kimi məsələlər şagirdlərə çatdırıldıqda onlar Qarabağ həqiqətlərini öyrənərək, ermənilərin əsl niyyətini tədqiqatçılıq apararaq dərk edirlər. Bu yolla şagirdlər tarixi öyrənməklə tərbiyə olunurlar. Təlim-tərbiyə prosesində şagird biliyin nəticəsini özü əldə etdikdə dərs maraqlı və tərbiyəedici olur. Təcrübə göstərir ki, təlim-tərbiyə prosesində belə dərsin məzmunu şagirdlər üçün daha aydın və maraqlı olmaqla yanaşı, onlar öz doğma diyarını yaxından öyrənir, onun keçmişi ilə fəxr edirlər).
Oxumaq istəyənlər
üçün linglər (Azərbaycan, rus və ingilis dilində)
https://multiurok.ru/files/the-role-of-the-historical-sources-in-teaching-the-garabagh-truth.html